يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 53697
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم خبر داد

رقابت 14 دووميداني‌كار قم در مرحله نهايي مسابقات اميدهاي ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم از آغاز رقابت 14 دووميداني‌كار دختر و پسر قم به رقابت‌هاي مرحله نهايي قهرماني اميدهاي كشور خبر داد.
رقابت 14 دووميداني‌كار قم در مرحله نهايي مسابقات اميدهاي ايران

به گزارش قم نیوز علی رضایی در قم، اظهار کرد: امسال برای نخستین‌بار مسابقات لیگ دوومیدانی امیدهای کشور برگزار می‌شود و در مراحل قبل این پیکارها شاهد عملکرد بسیار خوبی از سوی دوومیدانی‌کاران قم بودیم و در مرحله نهایی نیز قطعا این روند ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اعزام 14 دوومیدانی‌کار در ترکیب تیم‌های دختران و پسران هیأت‌ دوومیدانی استان قم به مرحله نهایی لیگ امید ایران، ابراز کرد: لیگ امید متشکل از دوومیدانی‌کاران رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و قم یکی از بهترین‌ تیم‌های خود را به این مرحله اعزام کرده است.
رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم با بیان اینکه رقابت‌های این مرحله از امروز آغاز شده، اضافه کرد: این مسابقات در بخش دختران تا عصر روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه جریان دارد و سپس پسران دوومیدانی‌کار در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به رقابت می‌پردازند.
وی به ترکیب تیم دختران قم در مرحله نهایی لیگ امیدهای اشاره و بیان کرد: زهرا رضایی در رشته‌های ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر با مانع، لیلا خدری در رشته ۴۰۰ متر با مانع  و مریم عزیزی در ماده پرتاب وزنه به مربیگری و سرپرستی فرشته شکوهی با حریفان رقابت می‌کنند.
رضایی به نفرات عضو تیم پسران هیأت‌ قم نیز اشاره و ابراز کرد: محمدرضا فریدی در مواد ۱۰۰ متر  و ۲۰۰ متر، محمدباقر محمدی در ماده ۱۰۰ متر، مهدی رضایی در مواد ۱۰۰ متر  و ۲۰۰ متر، علی کشاورز در رشته‌های ۱۰۰ متر  و ۱۱۰ متر مانع مسابقه می‌دهند.
وی افزود: همچنین علی سلامتیان در رشته ۱۱۰ متر مانع، محمدتقی مهرعلی در ماده پرتاب وزنه، محسن سالاری به همراه سیدعلی حسینی و محمدعلی زابلی در رشته پرش با نیزه، علی قاسم‌بابایی در مواد ۱۰۰ متر  و ۲۰۰ متر  و مهدی مقدمی در ۴۰۰ متر با مانع دیگر اعضای تیم هیأت‌ قم هستند و رضا محمد زاده به عنوان مربی و محمدرضا اسحاقی به عنوان سرپرست این تیم را هدایت می‌کنند.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcjamei.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما