يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 53711
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه سه قم:

بیش از 21 هزار گلدان گل فصلی و دائمی در سطح منطقه 3 کاشته شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم از کاشت بیش از 21 هزار گلدان گل فصلی و دائمی در سطح این منطقه خبر داد.
بیش از 21 هزار گلدان گل فصلی و دائمی در سطح منطقه 3 کاشته شد

به گزارش قم نیوز رضا پوریافر با اشاره به وضعیت تولیدات گل و گیاه برای کاشت در سطح منطقه سه اظهار کرد: تولید انواع گل‌های فصلی از جمله گازانیا، ابری نقره ای، همیشه بهار، جعفری، فرانکینیا، شاه پسند ،ختمی،کاغذی، شمدانی، رزماری در این منطقه صورت می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 212 هزار گلدان از این گل‌های فصلی در گلخانه‌های منطقه تولید شده است خاطرنشان کرد: همچنین تولید خزانه انواع نشاء ناز آفتابی، تاج خروسی، رعنا زیبا، کوکب کوهی، جعفری در سه رنگ، شاه پسند بذری به تعداد 15 هزار جعبه در این منطقه صورت گرفته است.
شهردار منطقه سه قم با تاکید بر اینکه در پنج ماه گذشته تولید بیش از 21 هزار گلدان و 15 هزار جعبه نشاء صورت گرفته است تصریح کرد: از اقدامات دیگر این منطقه اصلاح و ساماندهی گلخانه های سطح منطقه بوده است.
وی با بیان اینکه گل‌های تولید شده در گل‌خانه‌های منطقه سه در بوستان‌های مختلف منطقه و میادین و خیابان‌ها کاشته شده است گفت: با توجه به اینکه شرایط اقلیمی و کمبود منابع آب در شهر قم محدودیت در کاشت چمن را در این شهر ایجاد کرده رویکرد شهرداری بیشتر بر کاشت گل‌های فصلی و همیشه بهار در سطح بوستان‌ها و باغچه‌های معابر است.

 انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgqu9n.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما