يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 53718
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد

استفاده از ظرفیت اساتید بین‌المللی برای داوری مسابقات قرآن

قم نيوز : قم نیوز: دبیر سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر اینکه داوری‌های بخش شفاهی این دوره از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار بوده است، اظهار کرد: در عرصه داوری این جشنواره از ظرفیت اساتید بین‌المللی استفاده شده است.
استفاده از ظرفیت اساتید بین‌ المللی برای داوری مسابقات قرآن
استفاده از ظرفیت اساتید بین‌ المللی برای داوری مسابقات قرآن
به گزارش قم نیوز محمدحسن نادری ظهر امروز در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که در سالن همایش غدیر مجتمع آموزشی فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور پدر شهید محسن حججی در این مراسم کمترین اقدام در راستای پاسداشت مقام و منزلت شهادت است، اظهار کرد: این شهید بزرگوار در عرصه‌های مختلف زندگی خود آموزه‌های مطلوبی را برای همگان به جای گذاشته است.

وی از آغاز به کار دو بخش ایده‌های قرانی و کارآفرینی قرآنی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نخستین سال یاد کرد و افزود: از افرادی که ایده‌های قرآنی خود را به مرحله تجاری‌سازی رسانده‌اند با اهدا هدایایی تقدیر می‌شود.

دبیر سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به برپایی کلینیک مشاوره شغلی برای دانشجویان فعال قرآنی در حاشیه نمایشگاه این جشنواره اشاره کرد و گفت:‌ در دوره‎های گذشته در قالب مراحل استانی مسابقات شفاهی دنبال می‌شد و برترین‌های بخش شفاهی به مرحله نهایی می‌رسیدند اما در این دوره بخش شفاهی به صورت متمرکز دنبال شده است.

وی با تاکید بر اینکه داوری‌های بخش شفاهی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار بوده است، اظهار کرد: در عرصه داوری بخش‌های مختلف این جشنواره از ظرفیت اساتید بین‌المللی استفاده شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdj50k.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما