دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 53758
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم خبر داد

2 مدال برنز سهم تكواندوكاران قم از مسابقات خردسالان ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم از موفقيت تكواندوكاران قمي در كسب دو مدال برنز از پيكارهاي قهرماني رده سني خردسالان كشور خبر داد.
2 مدال برنز سهم تكواندوكاران قم از مسابقات خردسالان ايران
2 مدال برنز سهم تكواندوكاران قم از مسابقات خردسالان ايران
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: رقابت‌های بیست و پنجمین دوره تکواندو قهرمانی رده سنی خردسالان پسر ایران در هر دو بخش دختران و پسران به انجام رسید و استعدادهای آینده‌دار تکواندو قم نیز در آن به میدان رفتند.

وی ادامه داد: در بخش پسران این دوره از مسابقات تعداد 279 تکواندوکار از 30 استان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت دو تکواندوکار قم با حضور در جمع نفرات برتر موفق به کسب سکوی سومی این دوره و دو نشان ارزشمند برای برای تیم هیأت‌ قم شدند.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: در روز نخست این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان فرد 24، 28، 32، 36 و 40 کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ رفتند و در پایان تکواندوکاران استان‌ها تهران، گیلان، فارس، کرمانشاه و البرز بر سکوی قهرمانی جای گرفتند و نماینده وزن منهای 36 کیلوگرم قم به مقام سوم و نشان برنز دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در وزن هفتم این رقابت‌ها تکواندوکاران 36 کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند و در نهایت محمدسبحان بگلری از تیم هیأت‌ کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت، ابوالفضل ابراهیمی از تیم هیأت‌ مازندران نایب‌قهرمان شد و مقام سوم این وزن به محمدمنصور بشردوست از تیم هیأت‌ قم اختصاص پیدا کرد.

جمشیدی عنوان کرد: در روز دوم و پایانی بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان پسر ایران در خانه تکواندو، تکواندوکاران اوزان زوج 26، 30، 34، 38 و به اضافه 40 کیلوگرم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان نمایندگان البرز (دو بار)، گیلان (دو بار) و فارس عنوان قهرمانی را کسب کردند و بار دیگر یک نشان برنز نصیب تیم هیأت‌ تکواندو قم شد.

وی اضافه کرد: در وزن دهم این دوره از مسابقات تکواندوکاران به اضافه 40 کیلوگرم پیکار کردند، مجتبی علافیان از تیم هیأت‌ گیلان با شکست دادن صدرا مقدمی از آذربایجان‌شرقی سکوی نخست را تصاحب کرد و امید غلامی از تیم هیأت‌ تکواندو قم با کسب رتبه سوم به نشان برنز دست یافت و بدین‌ترتیب تیم قم در بین 30 تیم شرکت کننده از استان‌های مختلف با دو مدال برنز رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6qnm.23nxmdftt2.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما