سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 53771
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر ستاد اقامه نماز قم مطرح کرد

بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فرهنگ نماز

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ستاد اقامه نماز قم با قدرداني از اقدامات انجام شده در توسعة فرهنگ نماز گفت: بايد از همة ظرفيت‌ها استفاده كرد و آن را به‌كار گرفت، چراكه رسالتي بالاتر از اقامه نماز نيست.
بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فرهنگ نماز
بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فرهنگ نماز
به گزارش قم نیوز محمد خامه یار در جلسه مسؤولان فرهنگی دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: دانشگاه حضرت معصومه(س) به عنوان دانشگاه مطرح، باید به موضوع پژوهش پیرامون نماز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فرصت مسؤولیت داشتن ما دوران زیادی نیست و از این فرصت برای ترویج فرهنگ نماز در کنار تحصیل باید استفاده کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم با قدردانی از اقدامات انجام شده در توسعة فرهنگ نماز اظهار کرد: باید از همة ظرفیت‌ها استفاده کرد و آن را به‌کار گرفت، چراکه رسالتی بالاتر از اقامه نماز نیست.

وی تصریح کرد: باید در انجام امور نماز دانشجویان را دخیل کرد و انتظار ما این است که دانشکدة علوم انسانی این دانشگاه در انجام امور پژوهشی به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توجه بیشتر جوانان به نماز تلاش کند.

خامه‌یار بیان کرد: توجه به زیرساخت‌های لازم در دانشگاه، انجام تبلیغات محیطی با موضوع نماز، ایجاد کتابخانه تخصصی نماز می‌تواند فضای دانشگاه را نمازی کند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdccsmqp.2bq1m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما