سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 53793
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع):

نخستین نمایشگاه دفاع مقدس در بخش کهک برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: نخستین نمایشگاه دفاع مقدس در بخش کهک به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و همکاری گردان پنجم امام حسین(ع)، اداره آموزش و پرورش و جهاد سازندگی برگزار می‌شود.
نخستین نمایشگاه دفاع مقدس در بخش کهک برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مهدی اویسی در قم، با اشاره به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و بزرگداشت 37 سالگرد دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در نظر دارد در بخش کهک یک نمایشگاه دفاع مقدس با همکاری گردان پنجم امام حسین(ع)، اداره آموزش و پرورش و جهاد سازندگی برگزار کند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه یادواره شهدای سرداران و 400 شهید بخش کهک قم برگزار می‌شود، عنوان کرد: در نمایشگاه دفاع مقدس غرفه‌های وصیت نامه شهدا، خاطراتی از جبهه و جنگ، نمایش مستندات مرتبط با دفاع مقدس، مسابقه کتاب و کتابخوانی، غرفه عفاف و حجاب، ادوات نظامی و اقتصاد مقاومتی وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه در بخش کهک به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین غبارروبی از مزار شهدا بخش کهک را داریم، مطرح کرد: پایگاه مقاومت بسیج روستایی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را با موضوعات دفاع مقدس و ماه محرم برگزار می‌کند.
وی از تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم یاد کرد و گفت: در نظر داریم تا برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که به طور هم‌زمان بتوانیم مراسم عزاداری و بزرگداشت هفته دفاع مقدس را برگزار کنیم و امسال یک فرصت بسیار مناسب است که وجه شباهت واقعه عاشورا و دفاع مقدس را بررسی کرده و به مردم بیان کنیم.
اویسی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس در بخش کهک هر روز از ساعت 9 صبح تا یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشا باز است و بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcgwu9n.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما