چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 53857
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته ششم ليگ آزادگان صورت مي‌گيرد

پذيرايي صباي قم از گل‌گهر سيرجان در سومين ديدار خانگي

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در سومين مسابقه خانگي خود از فصل جاري رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال ايران ميزبان گل‌گهر سيرجان شد.
پذيرايي صباي قم از گل‌گهر سيرجان در سومين ديدار خانگي
پذيرايي صباي قم از گل‌گهر سيرجان در سومين ديدار خانگي
به گزارش قم نیوز پنجمین هفته از نیم‌فصل نخست رقابت 18 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از روز شنبه 25 شهریور ماه آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ در مدت سه روز 9 مسابقه به انجام خواهد رسید.

نماینده فوتبال استان قم در روز دوم دیدارهای هفته پنجم از نیم‌فصل نخست لیگ آزادگان، عصر روز یکشنبه 26 شهریور ماه در دیداری خانگی میزبان و پذیرای تیم گل‌گهر سیرجان خواهد بود، مسابقه‌ای که از ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

این بازی بین تیم‌های هشتم و شانزدهم جدول رده‌بندی به انجام می‌رسد، در حالی که صبای قم با کسب سه امتیاز از پنج بازی قبل خود در حال حاضر رتبه شانزدهم را در اختیار دارد اما تیم گل‌گهر سیرجان با کسب هشت امتیاز در جایگاه هشتم لیگ امسال ایستاده است.

این در حالی است که هم اکنون تیم نفت مسجد سلیمان با کسب 13 امتیاز صدرنشین لیگ آزادگان است، بادران تهران با 11 امتیاز در مکان دوم جای دارد و سه تیم 10 امتیازی شهرداری ماهشهر، مس کرمان و نساجی مازندران تعقیب کننده دو تیم بالای جدول هستند.

اگر چه پنج هفته از نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران سپری شده اما هنوز فاصله تیم‌ها به ویژه در نیمه پائین جدول بسیار نزدیک است و تیم صبای قم این شانس را دارد که با کسب برتری در سومین دیدار خانگی خود برابر گل‌گهر سیرجان به طور کامل از انتهای جدول جدا شود.

نماینده فوتبال قم از دیدارهای خانگی قبل باخت یک بر صفر به تیم نفت مسجد سلیمان و تساوی یک بر یک برابر تمی بالانشین ملوان بندر انزلی را در کارنامه دارد، ضمن اینکه دو تساوی از میهمانی تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و ایران‌جوان بوشهر و یک باخت از مصاف خارج از خانه با خونه به خونه بابل کسب کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchq6nm.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما