پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 53898
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم خبر داد

فعالیت 250 نمایشگاه خودروی بدون مجوز در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم گفت: هم اکنون حدود 250 نمایشگاه خودرو بدون مجوز در استان در حال فعالیت هستند.
فعالیت 250 نمایشگاه خودروی بدون مجوز در قم

به گزارش قم نیوز فریدون عطارد امروز در قم با اشاره به فعالیت نمایشگاه‌های خودرو بدون مجوز در استان قم اظهار کرد: هم اکنون حدود 250 نمایشگاه خودرو بدون مجوز در استان در حال فعالیت هستند که دستگاه‌های مربوطه قول برخورد با این نمایشگاه‌ها را دادند.
وی ادامه داد: مردم باید در هنگام خرید و فروش خودرو از طریق فضای مجازی دقت زیادی داشته باشند، مشاهده شده است که در این فضا خودروهای سرقتی و مشکل دار هم به فروش رفته است و خریداران و فروشندگان خودرو باید مراقب این مسائل باشند.
رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم افزود: طرحی وجود دارد که کانال‌های و سایت‌های خرید و فروش خودرو در فضای مجازی مجوز بگیرند تا امکان نظارت بر این کانال‌ها و سایت‌ها وجود داشته باشد و گرنه این کانال‌ها و سایت‌ها حذف می‌شوند.
عطارد با اشاره به ضرورت مراجعه خریداران و فروشندگان خودرو به نمایشگاه‌های معتبر اظهار کرد: به آن‌ها توصیه می‌کنم که برای خرید و فروش خودرو به نمایشگاه‌های معتبر در این زمینه مراجعه کرده تا در آینده با مشکلی مواجه نشوند و به دلیل عدم انتقال سند و عدم انتقال پلاک مجبور به شکایت نشوند.
وی ادامه داد: خریداران خودرو پس از خرید اتومبیل باید به سرعت کار تعویض پلاک را انجام بدهند و سند قطعی را به نام خودشان بزنند تا در آینده دچار مشکلی نشوند.
رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم افزود: با باز شدن دوباره ثبت واردات خودرو، حتما قیمت خودروهای خارجی در کشور و استان، کاهش محسوسی پیدا می‌کند، دولت با بستن موقت ثبت واردات خودرو به دنبال این بود که واردکنندگان را مجبور به ارائه خدمات پس از فروش کند تا مردم پس از خرید خودروهای خارجی دچار مشکلاتی در این زمینه نشوند.
وی در خصوص وضعیت شهرک خودرو در قم خاطرنشان کرد: نمایشگاه داران خودروی شهر قم به دلیل موقعیت شهرک خودرو از انتقال به این شهرک استقبال نکردند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcc44qp.2bq1o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما