پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 53899
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم:

قم قهرمان ليگ دووميداني اميدهاي ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم گفت: دووميداني‌كاران آينده‌دار قم در كسب مقام نخست و عنوان قهرماني رقابت‌هاي ليگ اميدهاي ايران خبر داد.
قم قهرمان ليگ دووميداني اميدهاي ايران شد

به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز در قم، اظهار کرد: تیم قم با کسب ۷ مدال رنگارنگ در پیست آفتاب انقلاب تهران به کار خود در سومین و آخرین مرحله فصل 1396 لیگ امید ایران پایان داد، در حالی که مجموعا تعداد پنج مدال طلا ، هفت نقره و سه برنز نصیب استعدادهای پرتوان دوومیدانی قم شد و با شایستگی قهرمان شد.
وی ادامه داد: این رقابت‌ها به میزبانی پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی‌ آفتاب انقلاب تهران و با حضور دوومیدانی‌کاران استان‌های مختلف به انجام رسید و برترین‌های خود را در حالی شناخت که شاهد درخشش چهره‌های مستعد و پرتوان دوومیدانی قم در مواد و رشته‌های مختلف بودیم.
رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم با اشاره به مدال‌آوران قم در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: در رشته پرش با نیزه مرحله سوم لیگ دوومیدانی‌ امیدهای ایران سیدعلی حسینی با رکورد سه متر و ۹۰ سانتیمتر مدال نقره گرفت اما محسن سالاری و علی زابلی با خطا در پرش بدون مدال ماند.
وی ابراز کرد: در رشته ۱۰۰ متر محمدرضا فریدی با اختلاف یک صدم ثانیه زیر ۱۱ ثانیه دوید و به مدال نقره بسنده کرد، ضمن اینکه نشان برنز این ماده به مهدی رضایی دیگر نماینده قم رسید که با زمان 11 ثانیه و سه صدم ثانیه سوم شد و البته علی کشاورز، محمدباقر محمدی و علی قاسم بابایی  رتبه‌های چهارم تا ششم را کسب کردند.
رضایی با اشاره به برترین‌های رشته پرتاب وزنه، عنوان کرد: محمدتقی مهرعلی نماینده شاخص قم بعد از کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی 2017 کنیا، با پرتابی به میزان ۱۴ متر و ۹۳ سانتیمتر به مدال نقره رسید در حالی که مدال طلا تنها به خاطر  ۵۳ سانتیمتر نصیب وی نشد.
وی با بیان اینکه نمایندگان قم در رشته ۲۰۰ متر نیز عملکرد خوبی داشتند، افزود: محمدرضا فریدی با زمان 22 ثانیه و هفت صدم ثانیه مدال طلای دیگری را نصیب تیم قم کرد، مهدی رضایی دیگر نماینده قم با هفت صدم ثانیه اختلاف چهارم شد، محمدباقر محمدی و علی قاسم بابایی از قم موفق به کسب رتبه‌های پنجم و هشتم شدند و سرانجام در رشته ۱۱۰ متر بامانع علی کشاورز با زمان 14 ثانیه و 68 صدم ثانیه و علی سلامتیان با زمان 14 ثانیه و 88 صدم ثانیه مدال‌های طلا و نقره را نصیب تیم قم کردند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdnj0k.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما