يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 54019
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 60 كشتي‌گير

برترين‌هاي انتخابي كشتي فرنگي جوانان در قم معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي انتخابي تيم كشتي فرنگي جوانان استان قم با معرفي نفرات برتر اوزان مختلف براي اعزام به پيكارهاي قهرماني كشور به كار خود پايان داد.
برترين‌هاي انتخابي كشتي فرنگي جوانان در قم معرفي شدند
برترين‌هاي انتخابي كشتي فرنگي جوانان در قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز کشتی فرنگی استان قم بعد از کسب سهمیه رقابت‌های 2017 قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و به دست آوردن مدال‌های دیگری از پیکارهای قهرمانی قاره کهن، بار دیگر استارت مسابقات استانی خود را زد تا حضوری موفق در پیکارهای کشوری داشته باشد.

با توجه به اینکه رقابت‌های کشتی فرنگی سال 1396 قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در انتظار فرنگی‌کاران استان قم است، هیأت‌ کشتی قم نیز برای برگزاری پیکارهای انتخابی به منظور اعزام برترین‌های استان به رقابت‌های کشوری برنامه‌ریزی کرد.

به همین منظور مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی و انتخابی رده سنی جوانان قم در اوزان مختلف با حضور چهره‌های شاخص و مطرح این رشته در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

حضور چهره‌های مدال‌‌آور از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته موجب افزایش سطح کیفی این دوره از مسابقات شده بود، علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز نوجوانان جهان و مدال برنز مسابقات جوانان آسیا، محمدجواد رضایی دارنده مدال نقره جوانان و طلای جوانان آسیا و عضو تیم ملی ایران در پیکارهای جهانی سال 2017 از جمله مطرح‌ترین نفرات حاضر در این مسابقات بودند.

برترین فرنگی‌کاران جوان استان قم در حالی معرفی شدند که این پیکارها با رقابت تعداد 60 کشتی‌گیر فرنگی‌کار جوان در 9 وزن به انجام رسید تا ترکیب تیم منتخب هیأت‌ کشتی استان قم برای اعزام به پیکارهای سال 1396 کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور مشخص شود.

در پایان این مسابقات به ترتیب اوزان مختلف مهدی قربانی، علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، جواد شوکت، علی سلمانی، محمدرضا رضایی، امیرحسین قرنلی، امیر رضایی و محمدرضا جعفریان فرنگی‌کاران جوانی بودند که بر سکوی قهرمانی ایستادند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3uaw.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما