?>?> دیدار شهردار قم با آیت‌الله نوری همدانی | قم نیوز
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 54024
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

دیدار شهردار قم با آیت‌الله نوری همدانی

قم نيوز : قم نیوز: دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار شهردار قم با آیت‌الله نوری همدانی
دیدار شهردار قم با آیت‌الله نوری همدانی
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد شهردار به همراه ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار، علیرضا قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک، حمیدرضا بیطرفان معاون مالی و اقتصادی، سیدامیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی و دیگر مدیران و معاونین شهرداری با حضور در دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر اقداماتی که در مدت بیش از دو سالی که از عمر مدیریت جدید شهر قم می‌گذرد، برنامه‌های خود را برای دوره جدید همزمان با شورای پنجم تشریح کرد.

شهردار قم در این دیدار گفت: در بخش فرهنگی بودجه‌هایی را برای کانون‌های فرهنگی پیش بینی کرده ایم تا بتوانیم اعتبارات لازم برای رفع مشکلات آنها را در اختیار قرار دهیم.

سقائیان‌نژاد از بازسازی منازل برخی شهدا در شهر خبر داد و افزود: این منازل به عنوان نمادی از اسطوره‌های فرهنگ ایثار و شهادت باقی خواهد ماند.

آیت الله نوری همدانی نیز در این دیدار با بیان اینکه تفاوت امکانات یکی از مسائل شهر است گفت: قانون شهرداری برای ساختن یک ساختمان واحد است اما باید در نظر داشت که برخی افراد امکانات بیشتری داشته و برخی امکانات کمتری دارند؛ شهرداری باید تفاوت‌ها را مد نظر قرار داده و بر این اساس درجات خدمات و هزینه‌هایی که دریافت می کند متفاوت باشد.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه قم شهری مذهبی است و فضای این شهر باید مذهبی باشد خاطرنشان کرد: برخی مواقع فکر می‌شود که فضای شهرسازی در شهر قم فضایی عمومی است ولو اینکه تمام نقشه‌های شهرسازی ما باید اسلامی باشد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه باید آثار اسلامی در کشور اسلامی و پایگاه انقلاب رعایت شود گفت: فضاسازی شهر قم باید طوری باشد که هرکسی که در این شهر قدم می‌زند به یاد پیشرفت‌ها و اقدامات از صدر اسلام بیفتد.

دکتر سقائیان‌نژاد در پایان این دیدار تابلویی از سنگ مزار شریف حضرت فاطمه معصومه(س) و کتاب تاریخ مصور قم را به آیت‌الله نوری همدانی اهدا کرد.
انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcee78n.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما