يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 54046
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده جامعه المصطفی در عراق:

وظیفه جامعه المصطفی حرکت بر اساس اعتدال و عقلانیت است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده جامعه المصطفی در عراق گفت: جامعه المصطفی وظیفه دارد بر اساس اعتدال و عقلانیت حرکت کند و با استفاده از دانشجویان و اساتید خود بتواند مشکلات سایر مسلمانان جهان را نیز برطرف کند.
وظیفه جامعه المصطفی حرکت بر اساس اعتدال و عقلانیت است
وظیفه جامعه المصطفی حرکت بر اساس اعتدال و عقلانیت است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن مهدوی مهر در مراسم آغاز سال تحصیلی موسسه آموزش عالی علوم و معارف که در سالن علامه عسگری دانشکده اصول دین برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: موسسه آموزش عالی علوم و معارف در نخستین گام خود توانسته است از کشور عراق به خوبی دانشجو بپذیرد به گونه‌ای که این دانشکده مخصوص دانشجویان عراقی شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ماه محرم تعداد زائران کربلا افزایش می‌یابد، عنوان کرد: از تمام دانشجویان عراقی به دلیل مشکلات موجود در زمینه صدور ویزا و اقامت عذر خواهی می‌کنم و طی جلسه‌ای که با سفیر عراق داشته‌ایم امیدواریم به زودی تمام این مشکلات برطرف شود.

نماینده جامعه المصطفی در عراق با بیان اینکه مهمترین رسالت جامعه المصطفی تبیین عقل و علم بر پایه نوآوری در سراسر جهان است، مطرح کرد: دانشجویان باید بدانند که تا همیشه دانشجو باقی نخواهند ماند و یک روزی نوبت آن‌ها می‌شود که به دیگران درس بدهند، در نتیجه باید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند تا هرچه سریع‌تر بتوانند به جامعه اسلام خدمت کنند.

وی افزود: جامعه المصطفی وظیفه دارد بر اساس اعتدال و عقلانیت حرکت کند و با استفاده از دانشجویان و اساتید خود بتواند مشکلات سایر مسلمانان جهان را نیز برطرف کند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر ادامه داد: از دیگر وظایف جامعه المصطفی از بین بردن خرافاتی است که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به وجود می‌آورند که خوشبختانه در برنامه‌های جدید که بر اساس همین اصول انجام شده است امیدواریم در این عرصه نیز موفق باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciquaw.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما