دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 54066
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

طلاب جوان ضامن انقلابی ماندن حوزه علمیه هستند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی میان طلاب و فضلای جوان را یکی از اهداف اصلی برگزاری همایش علمی مسؤولیت‌های ملی و فراملی حوزه انقلابی برشمرد و گفت: این افراد سرمایه‌های اصلی حوزه هستند و می‌توانند ضامن انقلابی ماندن حوزه باشند.
طلاب جوان ضامن انقلابی ماندن حوزه علمیه هستند

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی با اشاره به برگزاری همایش علمی مسؤولیت‌های ملی و فراملی حوزه انقلابی در دی‌ماه سال جاری اظهار کرد: عملی کردن تولیدات علمی و استفاده از خروجی‌های همایش به صورت ویژه توسط مجموعه‌های مختلف دنبال می‌شود.
وی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان یکی از مجموعه‌های استفاده کننده از خروجی‌های این همایش نام برد و اضافه کرد: اعضای کمیته علمی همایش علمی مسؤولیت‌های ملی و فراملی حوزه انقلابی در حوزه‌های علمیه قم، مشهد، اصفهان و خوزستان حضور دارند و در بدنه شبکه تبلیغی کشور فعالیت می‌کنند به همین علت می‌توانند از دستاوردهای این همایش به صورت عملی استفاده کنند.
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مدیریت حوزه علمیه و بخش‌های مختلف حوزوی با توجه به وظایف و رسالت‌هایی که بر عهده دارند هر کدام از خروجی‌های این همایش به عنوان راهکارهای عملیاتی استفاده می‌کنند.
وی فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی میان طلاب و فضلای جوان را یکی از اهداف اصلی برگزاری همایش علمی مسؤولیت‌های ملی و فراملی حوزه انقلابی برشمرد و گفت: این افراد سرمایه‌های اصلی حوزه هستند و می‌توانند ضامن انقلابی ماندن حوزه باشند به همین علت باید تلاش کنیم تا طلاب و فضلای جوان را نسبت به راهکارهای حفظ ارزش‌های انقلابی حوزه آگاه و برنامه‌های عملیاتی را با کمک آنها دنبال کنیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcaiwnm.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما