دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 54073
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هشت قم خبر داد:

خدمات‌رسانی به 27 مدرسه در پردیسان همزمان با آغاز سال تحصیلی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم از خدمات‌رسانی به 27 مدرسه در پردیسان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
خدمات‌رسانی به 27 مدرسه در پردیسان همزمان با آغاز سال تحصیلی
خدمات‌رسانی به 27 مدرسه در پردیسان همزمان با آغاز سال تحصیلی
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پردیسان همزمان با ایام بازگشایی مدارس اظهار کرد: در طرح استقبال از ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در سطح منطقه هشت قم به 27 مدرسه خدمات رسانی لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی در این مدارس شامل رنگ آمیزی جداول، شستشو، پاکسازی، رفت و روب، انتقال ضایعات و زباله‌ها و ... بوده است تصریح کرد: این خدمات در هفت مدرسه در ناحیه یک، 12 باب مدرسه در ناحیه دو و هشت باب مدرسه در ناحیه سه منطقه صورت گرفته است.

شهردار منطقه هشت قم با تاکید بر اینکه در برخی از مدارس نیز که مشکل آسفالت داشتند روکش آسفالت محوطه ها انجام شد خاطرنشان کرد: بحث روکش آسفالت مدارس در قالب تفاهم‌نامه‌ای که مابین شهرداری قم و اداره کل آموزش و پرورش منعقد شده انجام گرفته است.

وی مدارس کرامت، آزادی، شهدای غزه، فرهیختگان، شهید هندویان، امام جعفر صادق، شهید فهمیده، ایزدی، ایمان، 9 دی، مهر ماندگار، پیامبر اعظم و... را جزو مدارسی دانست که در این ایام خدمات رسانی به آنها انجام شده است و افزود: همچنین به جز این اقدامات، فعالیت‌های لازم برای تامین فضایی مطلوب و با آرامش برای دانش‌آموزان در زمان تحصیلی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipuaw.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما