چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 54167
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان قم مطرح کرد

شرکت 5500 مددجوی کمیته امداد در اردوی زیارتی

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان قم گفت: امسال پنج هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد برای شرکت در اردوهای فرهنگی از استان‌های مختلف به شهر قم آمدند.
شرکت 5500 مددجوی کمیته امداد در اردوی زیارتی
شرکت 5500 مددجوی کمیته امداد در اردوی زیارتی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز امروز با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه ماه محرم برای مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: امسال آغاز سال تحصیلی همزمان با ماه محرم است و از ابتدای این ماه برنامه‌های مختلف سخنرانی، مداحی و جلسات قرآنی را برای مددجویان کمیته امداد در مجتمع حضرت معصومه(س) برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: مخاطبان برنامه‌های ویژه ماه محرم کمیته امداد استان قم، مادران سرپرست خانوار و پسران و دختران متوسطه اول هستند و در هر نوبت حدود 300 نفر از این مددجویان به صورت جداگانه از صبح تا ظهر در مجتمع حضرت معصومه(س) حضور پیدا می‌کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان قم افزود: پذیرش مددجویان کمیته امداد از استان‌های دیگر در مجتمع حضرت معصومه(س) دوباره از 15 مهرماه آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند. در این طرح دختران و مادران مددجوی کمیته امداد برای زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و شرکت در کلاس‌های فرهنگی به شهر قم می‌آیند.

هرمز با اشاره به برگزاری اردوهای فرهنگی مددجویان کمیته امداد در استان قم اظهار کرد: امسال تاکنون پنج هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد برای شرکت در اردوهای فرهنگی از استان‌های مختلف به شهر قم آمدند و تا پایان سال نیز چهار هزار و 600 مددجوی دیگر کمیته امداد برای شرکت در این اردوها به این شهر می‌آیند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای فرهنگی مددجویان کمیته امداد در شهر قم چهار روزه است و برای این مددجویان کلاس‌های آموزشی در زمینه اخلاقی، مهدویت و معرفتی و محافل انس با قرآن برگزار می‌شود و مددجویان علاوه بر حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به گلزار شهدای قم هم می‌روند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmsqp.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما