دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 54338
منبع : خبرگزاری فارس
در فصل 1396

انرژي‌پويا نماينده قم در ليگ برتر كاراته ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم كاراته انرژي‌پويا به نمايندگي از استان قم در فصل 1396 ليگ برتر كاراته مردان باشگاه‌هاي كشور به مصاف حريفان خواهد رفت.
انرژي‌پويا نماينده قم در ليگ برتر كاراته ايران شد
انرژي‌پويا نماينده قم در ليگ برتر كاراته ايران شد
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته استارت رقابت‌های فصل 1396 سوپر لیگ و لیگ‌ برتر کاراته مردان ایران قرار بود از شهریور ماه زده شود اما آغاز این پیکارها به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی به تعویق افتاد.

این در حالی است که لیگ‌های برتر و سوپر لیگ در دو بخش مردان و بانوان به انجام می‌رسد و استان قم که در سال‌های 1392 و 1393 به مدت دو فصل متوالی تیمی به نام آذرخودرو نوین را به نمایندگی از خود در سوپر لیگ داشت، چند سالی است که تیمی در این رقابت‌ها ندارد.

در غیاب نماینده کاراته استان قم در مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور، کاراته‌کاهای مطرح قم در ترکیب سایر تیم‌های سوپرلیگی به میدان می‌روند، ضمن اینکه امسال تیم انرژی‌پویا قصد دارد متشکل از کادر فنی و چهره‌های شاخص کاراته قم در لیگ برتر شرکت کند.

کادر فنی تیم کاراته انرژی‌پویا قم را برادران پایدار تشکیل می‌دهند، مربیانی که سال‌ها سابقه فعالیت حرفه‌ای مربیگری در این رشته ورزشی را داشته و افتخارات زیادی در کارنامه دارند و به منظور تشکیل تیمی قوی و آماده، اقدام به برگزاری پیکارهای انتخابی تیم انرژی‌پویا کرده‌اند.

رقابت انتخابی و تمرین تیم کاراته انرژی پویا قم برای حضور در فصل 1396 لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی باشگاه مقاومت واقع در خیابان ایستگاه جنب ایستگاه راه‌آهن قم برگزار شد و کاراته‌کاهای بالای 18 سال در آن حضور پیدا کردند.

برادران پایدار در حالی با تیم انرژی‌پویا آماده حضور در مسابقات لیگ برتر کاراته مردان ایران می‌شوند که سال گذشته برای نخستین‌بار باشگاه پاس قوامین در یک سال توانست در سه لیگ جوانه‌، آینده‌سازان و سوپر لیگ، سکونشینی در رقابت‌های لیگ‌های سال 1395 کاراته باشگاه‌های کشور را تجربه کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc41qp.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما