چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 54408
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم اعلام کرد :

برنامه‌ریزی برای دستیابی به مرکز علمی کاربردی کارآمد در شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم از تدوین برنامه حرکت مرکز علمی کاربردی شهرداری خبر داد و گفت: قطعاً این برنامه در راستای برنامه پنج ساله شهرداری خواهد بود.
برنامه‌ریزی برای دستیابی به مرکز علمی کاربردی کارآمد در شهرداری قم
برنامه‌ریزی برای دستیابی به مرکز علمی کاربردی کارآمد در شهرداری قم
به گزارش قم نیوز مصطفی ملایی با تاکید بر اینکه آموزش باید به تغییر رفتار بینجامد اظهار کرد: سند بالادستی شهرداری به عنوان یک سند مهم باید برای فعالیت مورد توجه باشد.
وی با تاکید بر اینکه، مرکز علمی و کاربردی شهرداری قم کارآمد لازم را داراست خاطرنشان کرد: در دانشگاه علمی و کاربردی بحث مهارت‌افزایی و کارآفرینی بسیار مهم است و اگر به دنبال این مساله هستیم افراد نیز باید به این سمت حرکت کنند.
رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه تغییر باید از پایه مجموعه‌ها آغاز شود تصریح کرد: اگر می خواهیم در مسیر صحیح تحقق برنامه حرکت کنیم باید خودمان به درستی و کامل برنامه را بشناسیم.
وی با تاکید بر حرکت اخلاق‌محور خاطرنشان کرد: احترام و اخلاق نسبت به دانشجویان یکی از ضروریات در مجموعه‌های دانشگاهی است که باید مد نظر قرار گیرد.
ملایی تحقق آرامش و رفاه در محیط کاری را امری مهم خواند و اذعان کرد: خانواده افراد در هر مجموعه‌ای نیز باید درگیر کار شوند و به نوعی از فعالیت اعضای خانواده در مجموعه لذت ببرند.
وی خاطرنشان کرد: ما به جای اینکه باری بر دوش شهرداری باشیم باید باری از دوش این مجموعه برداریم.
رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با تاکید بر دقت در برنامه‌ریزی عنوان کرد: در شهرداری قم تفکر برنامه ریزی و استراتژی محوری وارد شده و این مرکز که پایگاه آموزشی مجموعه می باشد باید برنامه محور باشیم.
وی از تدوین برنامه حرکت مرکز علمی کاربردی شهرداری خبر داد و گفت: قطعاً این برنامه در راستای برنامه پنج ساله شهرداری خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaynm.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما