يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 54553
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده نیروی انتظامی:

مراسم‌های عزاداری ماه محرم در امنیت کامل برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروهای پلیس در ایام ماه محرم در تمام مراسم‌های عزاداری حضور داشتند و این مراسم‌ها به برکت امام حسین(ع) در امنیت کامل در کشور برگزار شد.
مراسم‌های عزاداری ماه محرم در امنیت کامل برگزار شد

به گزارش قم نیوز سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به فرارسیدن هفته ناجا اظهار کرد: به مناسبت این هفته به دنبال دیدار با مراجع عظام تقلید و استفاده از رهنمودهای این مراجع بودیم.
وی ادامه داد: آیت‌الله نوری همدانی از حامیان نظام جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی است و حمایت‌های مراجع عظام تقلید، مایه دلگرمی نیروهای پلیس است، نیروی انتظامی در سراسر کشور حضور دارد و پلیس به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کند.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: خدمات نیروی انتظامی به مردم کم نظیر است و امروز وضعیت امنیتی کشور بسیار خوب و مثال زدنی است، اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر و ورود کالاهای قاچاق خوب بوده است.
اشتری با اشاره به اقدامات پلیس فتا اظهار کرد: این پلیس در مقابله با آسیب‌های فضای مجازی اقدامات خوبی داشته، همچنین پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی گام‌های خوبی برداشته است، گرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
وی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی در برخی از ابعاد رشد داشته است و امیدوار هستیم که با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در کاهش این آسیب‌ها موفق باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس در ایام ماه محرم در تمام مراسم‌های عزاداری حضور داشتند و این مراسم‌ها به برکت امام حسین(ع) در امنیت کامل در کشور برگزار شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbfsbs.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما