سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : 54679
منبع : خبرگزاری فارس
در پنجمین روز هفته ناجا

کلنگ احداث پاسگاه سه راهی خرمشهر به زمین زده شد

قم نيوز : قم نیوز: در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم کلنگ زنی احداث پاسگاه راهور سه راهی خرمشهر با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شهردار منطقه دو انجام شد.
کلنگ احداث پاسگاه سه راهی خرمشهر به زمین زده شد
کلنگ احداث پاسگاه سه راهی خرمشهر به زمین زده شد
به گزارش قم نیوز صیاد درویشی در مراسم کلنگ زنی این پاسگاه اظهار کرد: با همکاری خوبی که بین پلیس و شهرداری و سایر دستگاه‌های استانی وجود دارد، مکان احداث این پاسگاه راهنمایی و رانندگی از طرف شهرداری برای راه اندازی و استقرار ایستگاه ثابت پلیس راهور اختصاص یافت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: این پاسگاه به دلیل اهمیت این محور، برای ارائه خدمات ترافیکی و انتظامی در نظر گرفته شده و امروز با حضور مسئولان مربوطه کلنگ‌زنی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز در این مراسم بیان کرد: هفته نیروی انتظامی را به همه زحمت کشان خودم نیروی انتظامی تبرک می گویم.

عباس ذاکریان با بیان اینکه تعاملات بسیار خوبی بین شهرداری قم و فرماندهی انتظامی استان وجود دارد، گفت: یکی از ورودی‌های اصلی و مهم شهر قم سه راهی خرمشهر است، در راستای همین تعاملات امروز و در هفته ناجا ایستگاه ثابت پلیس راهور در این مکان کلنگ زنی شد.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: امیدوارم این اقدام در کاهش تصادفات، ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی و عبور و مرورخودروها در سطح شهر و استان قم موثر باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoinm.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما