چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 54710
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ دسته اول فوتبال

صباي قم به ايستگاه راه‌آهن رسيد / جدال قعر جدولي‌ها براي فرار از سقوط

قم نيوز : قم نیوز: تيم‌هاي قعر جدولي صباي قم و راه‌آهن تهران در يكي از مهمترين ديدارهاي هفته نهم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر يكديگر صف‌آرايي مي‌كنند.
صباي قم به ايستگاه راه‌آهن رسيد / جدال قعر جدولي‌ها براي فرار از سقوط

به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم همچنان در حسرت کسب نخستین پیروزی خود در فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و بعد از هشت هفته با امید به شکست دادن آخرین تیم جدول گام به میدان می‌گذارد.
این در حالی است که نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر روز دوشنبه 24 مهر ماه با انجام 9 بازی بین 18 تیم حاضر در این دوره وارد هفته نهم می‌شود و صبای قم در میهمانی تیم راه‌آهن تهران برای فرار از جمع کاندیداهای سقوط تلاش می‌کند.
تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن تهران عصر بیست و چهارمین روز مهر ماه در نهمین بازی این فصل خود از ساعت 15 در ورزشگاه اکباتان به مصاف یکدیگر می‌روند در حالی که شاگردان هومن افاضلی تنها دو پله بالاتر از رقیب خود ایستاده‌اند و فاصله آنها در جدول تنها چهار امتیاز است.
صبایی‌ها در مجموع از هشت هفته سپری شده بازی‌های این فصل بدون پیروزی، در سه بازی به حریفان باخته و پنج بازی را نیز با نتیجه تساوی به پایان رسانده‌اند، به همین دلیل سخت به دنبال پیروزی مقابل راه‌آهن تهران گام به میدان می‌گذارند تا بلکه از رتبه شانزدهم برای نخستین بار جدا شوند.
در سوی دیگر میدان، شاگردان محسن بیاتی‌نیا در تیم راه‌آهن تهران حضور دارند که همانند صبا در هشت هفته قبلی رقابت‌ها موفق به کسب هیچ بردی نشده‌اند، اما آنها عملکردی به مراتب ضعیف‌تر از صبا داشته‌اند، زیرا راه‌آهنی‌ها در هفت بازی از هشت مسابقه قبل خود شکست خورده‌اند و صبا تنها سه باخت در کارنامه دارد.
در هر حال مسابقه صبای قم و راه‌آهن تهران از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، جدال تیم‌های سه رتبه پائین جدول رده‌بندی است، به طوری که صبا با پنج امتیاز شانزدهم است، ایرانجوان بوشهر با سه امتیاز در رده هفدهم جای دارد و راه‌آهن تهران با یک امتیاز آخرین تیم جدول محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgzu9n.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما