يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 54832
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت تنگاتنگ شاهين و آبادگران براي قهرماني ليگ فوتبال نوجوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: ششمين هفته رقابت‌هاي ليگ فوتبال رده سني نوجوانان باشگاه‌هاي استان قم با رقابت نزديك و تنگاتنگ دو مدعي كسب عنوان قهرماني به انجام رسيد.
رقابت تنگاتنگ شاهين و آبادگران براي قهرماني ليگ فوتبال نوجوانان قم
رقابت تنگاتنگ شاهين و آبادگران براي قهرماني ليگ فوتبال نوجوانان قم
رقابت تنگاتنگ شاهين و آبادگران براي قهرماني ليگ فوتبال نوجوانان قم
ششمين هفته رقابت‌هاي ليگ فوتبال رده سني نوجوانان باشگاه‌هاي استان قم با رقابت نزديك و تنگاتنگ دو مدعي كسب عنوان قهرماني به انجام رسيد.

به گزارش قم نیوز در فصل 1396 لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم 10 تیم حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای هر هفته در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌کنند تا تیم قهرمان بعد از 9 هفته مشخص شود.

این در حالی است که تیم قهرمان سهمیه فوتبال استان قم برای حضور در فصل 97 – 1396 فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند، به همین دلیل حساسیت رقابت بین تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی بسیار بالا است و در حال حاضر دو تیم با امتیاز مشترک شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.

در حال حاضر تیم‌های شاهین و آبادگران رقابت حساس و نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی فصل 1396 لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم دارند، دو تیمی که از نظر تعداد پیروزی در عدد پنج، تعداد تساوی در عدد یک و امتیاز در عدد 16 با یکدیگر برابر هستند و مدعیان شماره یک قهرمانی به شمار می‌روند.

تیم شاهین با پنج برد، یک تساوی، بدون باخت، 22 گل زده، چهار گل خورده، 16 امتیاز و تفاضل گل مثبت 18 در صدر است، در حالی که آبادگران نیز همین شرایط را دارد ولی آنها 19 گل زده، یک گل خورده و تفاضل گل مثبت 18 دارند و در مکان دوم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

تیم پیام با کسب 11 امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد، سیاه‌جامگان با 10 امتیاز سوم است و تیم‌ هما با هشت امتیاز رده پنجم را در اختیار دارد، ضمن اینکه سه تیم چهار امتیازی هنگ، عقاب و آریا در رده‌های ششم تا هشتم هستند و دو تیم یک امتیازی سهیل و پناه‌آفرین به عنوان کاندیداهای سقوط در رده‌های نهم و دهم جدول هستند.

بهترین خط حمله مسابقات در فاصله سه هفته به پایان این فصل با 22 گل زده در اختیار تیم صدرنشین شاهین است، ضمن اینکه ضعیف‌ترین خط حمله را تیم پناه‌آفرین آخرین تیم جدول با یک گل زده دارد و آبادگران تیم دوم جدول با یک گل خورده بهترین و آریا با 31 گل خورده بدترین خط دفاع را به نام خود ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5wbs.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما