يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 54846
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم:

حمایت از نابینایان فقط بر عهده بهزیستی نیست

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با تاکید بر اینکه رسالت حمایت از نابینایان فقط بر عهده بهزیستی نیست، گفت: هر مجموعه‌ای باید برای حمایت از نابینایان به میدان وارد شود.
حمایت از نابینایان فقط بر عهده بهزیستی نیست

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عطاءالله جباری در همایش روز جهانی عصای سفید که در سالن همایش‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه وجود برخی از کاستی‌ها در مورد برخی از اقشار جامعه به خوبی قابل مشاهده است، اضافه کرد: باید سعی کنیم که این افراد را فراموش نکنیم و به حمایت از آنها بپردازیم.
وی با تاکید بر اینکه رسالت حمایت از نابینایان فقط بر عهده بهزیستی نیست، اضافه کرد: هر مجموعه‌ای باید برای حمایت از نابینایان به میدان وارد شود؛ اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم نیز با توجه به رسالت‌هایی که بر عهده دارد سعی کرده است تا از ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی به نابینایان گام بردارد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از لزوم داشتن نگاه ویژه در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی به قشر نابینا یاد کرد و گفت: نابینایان باید کاستی‌ها و نقصان‌های موجود را ببخشند چرا که مسؤولان نیز سعی می‌کنند به صورت مطلوبتری به آنها خدمت کنند.
وی با اشاره به اینکه باید برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی میان اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم، عنوان کرد: نابینایان علاقه ویژه‌ای به کتاب دارند اما باید بستر دسترسی آنها را به کتاب‌های مورد نیاز فراهم بسازیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcg379n.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما