يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 54854
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ برتر فوتسال اميد ايران رقم خورد

تداوم ناكامي‌ فوتساليست‌هاي هیأت‌‌ قم با شكست از گيتي‌پسند اصفهان

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال هیأت‌‌ قم دومين مسابقه خود از دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور را به نماينده اصفهان واگذار كرد.
تداوم ناكامي‌ فوتساليست‌هاي هیأت‌‌ قم با شكست از گيتي‌پسند اصفهان

به گزارش قم نیوز تیمی که در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید ایران موفق به کسب پنج پیروزی، 15 امتیاز و رتبه نخست جدول رده‌بندی گروه نخست شده بود، در دور برگشت حال و روز چندان خوشی ندارد و دو بازی متوالی را به حریفان واگذار کرده است.
تیم هیأت‌‌ قم که با مربیگری علی شریفی در این دوره از مسابقات حضور یافته و پیش از این نام‌های بزرگی همچون ارم‌کیش قم، صبای قم و ماهان‌تندیس قم را یدک می‌کشید، اتفاق در دور برگشت بازی‌ها میزبانی دیگر رقبای حاضر در گروه نخست مقدماتی را بر عهده دارد اما خوب نتیجه نمی‌گیرد.
نماینده فوتسال قم که در نیم‌فصل پنج بازی متوالی را برده بود و تنها باخت این تیم برابر گیتی‌پسند اصفهان نیز به دلیل ترک زمین و با رای انضباطی بود، در دور برگشت ابتدا مقابل همشهری خود تیم آتلیه‌طهران قم با نتیجه پرگل چهار بر دو شکست خورد و سه امتیاز با ارزش از دست داد.
تیم هیأت‌‌ قم در دومین مسابقه خود از دور برگشت رقابت‌های گروه نخست لیگ برتر امید ایران برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان به میدان رفتند تا بلکه باخت نیم فصل را مقابل این تیم تلافی کنند اما در میان ناباوری علاقمندان به فوتسال که در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم این بازی را تماشا می‌کردند با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.
این باخت روند نزولی تیم هیأت‌‌ قم در جدول رده‌بندی را نیز به دنبال داشت و هیاتی‌ها که بعد از باخت به آتلیه‌طهران قم از صدر به مکان دوم آمده بودند، با قبول دومین باخت متوالی که سومین شکست آنها در این مرحله محسوب می‌شود، رتبه دوم را نیز از دست دادند و به مکان سوم رفتند تا فاصله آنها با صدر جدول به چهار امتیاز افزایش یافته و از تیم چهارم یعنی گیتی‌پسند نیز تنها دو امتیاز بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcfjcdt.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما