دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 54902
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

اعزام برترين كيك بوكسينگ كاران قم به رقابت‌هاي جهاني اتريش

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از آمادگي كيك بوكسينگ كاران قم براي اعزام به رقابت‌هاي جهاني اين رشته خبر داد.
اعزام برترين كيك بوكسينگ كاران قم به رقابت‌هاي جهاني اتريش

به گزار قم نیوز سجاد خورشیدی در قم، اظهار کرد: بعد از برگزاری پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در قم، نفراتی که از قم موفق به کسب مقام‌های برتر این رقابت‌ها شدند به اردوی تیم اعزامی به پیکارهای جهانی دعوت می‌شوند.
وی با بیان اینکه اعزام تیم ملی کیک بوکسینگ به رقابت‌های جهانی در هر دو بخش مردان و بانوان صورت می‌گیرد، ادامه داد: به همین منظور به تمامی مربیان و قهرمانان بخش بانوان هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان که در رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ wka  رتبه کسب کرده‌ و جزو سه نفر برتر بوده‌اند، اعلام شد که در صورت تمایل برای حضور در اردوی تیم اعزامی به مسابقات جهانی، مدارک خود را هر چه سریع‌تر به این هیأت‌‌ ارسال کنند.
دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: همچنین نفرات برتر مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ wka قهرمانی مردان کشور در صورت تمایل برای حضور در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی اتریش باید تا 26 مهر ماه برای ارائه مدارک به هیأت‌‌ رزمی اقدام کنند زیرا در صورت عدم ارسال مدارک، نفرات دیگر جایگزین خواهند شد.
وی سپس با تقدیر از تمامی دستگاه‌هایی که این هیأت‌‌ را در امر برگزاری پیکارهای قهرمانی کیک بوکسینگ کشور و انتخابی تیم ملی در قم یاری کردند، افزود: یکی از این ارگان‌ها نیروی انتظامی قم بود که در هفته گرامیداشت این نیرو همکاری صمیمانه‌ای همراه با اداره کل ورزش و جوانان و دیگر نهادها با هیأت‌‌ رزمی قم داشت.
خورشیدی موفقیت در کسب مقام قهرمانی رقابت‌های کیک بوکسینگ ایران را مرهون تلاش تمامی مربیان با دانش و پرتلاش این رشته و قهرمانان آن دانست و ابراز کرد: به صورت ویژه از استاد حمیدرضا محمدپور سرمربی تیم منتخب کیک بوکسینگ wka قم بابت زحمات و نتیجه بسیار عالی تیم قم تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcj8hei.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما