دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 54933
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته هفتم صورت مي‌گيرد

رقابت ميليمتري شاهين و آبادگران براي قهرماني فوتبال نوجوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدعيان قهرماني ليگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي قم در فاصله دو هفته به پايان اين رقابت‌ها براي تثبيت موقعيت خود در جدول رده‌بندي به ميدان مي‌روند.
رقابت ميليمتري شاهين و آبادگران براي قهرماني فوتبال نوجوانان قم
رقابت ميليمتري شاهين و آبادگران براي قهرماني فوتبال نوجوانان قم
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم دیدارهای هفته هفتم از فصل 1396 لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم از روز سه‌شنبه 25 مهر ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها تا یکشنبه آینده در پنج دیدار حساس رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

در حالی که میزبانی این بازی‌ها را زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم انجام می‌دهد، دیدار افتتاحیه هفته هفتم لیگ فوتبال نوجوانان قم را تیم‌های شاهین و آبادگران انجام می‌دهند و یک روز بعد تیم‌های هما و سیاه‌جامگان در دیداری حساس مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

همچنین در سه دیدار دیگر این هفته به ترتیب تیم‌های هنگ با عقاب، پیام با پناه‌آفرین و سهیل با آریا با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا پرونده دیدارهای این هفته در فاصله دو هفته به پایان مسابقات و اوج حساسیت تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی بسته شود.

این در حالی است که هم اکنون تیم شاهین با کسب 16 امتیاز و تفاضل گل مثبت 18 در صدر ایستاده است و تیم آبادگران قم با کسب 16 امتیاز و تفاضل گل به اضافه 18 در مکان دوم جای دارد، اما تیم شاهین تعداد گل‌های زده بیشتری نسبت به رقیب رده دومی خود در کارنامه دارد.

در سایر رتبه‌های جدول رده‌بندی لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم، هم اکنون تیم سیاه‌جامگان با کسب 13 امتیاز سوم است، هما و پیام با 11 امتیاز و بر حسب تفاضل گل رده‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و تیم‌های هنگ، عقاب، آریا، سهیل و پناه‌آفرین نیز به ترتیب در مکان‌های ششم تا دهم ایستاده‌اند.

تیمی که در پایان 9 هفته رقابت 10 تیم حاضر در مسابقات فصل 1396 لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم عنوان قهرمانی را کسب کند، به نمایندگی از این استان، اسفند ماه سال جاری در رقابت‌های لیگ فوتبال منطقه‌ای باشگاه‌های کشور به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdsn0k.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما