دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 54935
منبع : خبرگزاری فارس
مدير نظارت و پايش ملزومات پزشكي معاونت غذا و داروي استان قم خبر داد

فعاليت 20 واحد توليدي ملزومات پزشكي در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير نظارت و پايش ملزومات پزشكي معاونت غذا و داروي استان قم از فعاليت 20 واحد توليدي ملزومات پزشكي در قم خبر داد.
فعاليت 20 واحد توليدي ملزومات پزشكي در قم
فعاليت 20 واحد توليدي ملزومات پزشكي در قم
به گزارش قم نیوز حسین محمودی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی به مناسبت روز جهانی غذا که در سالن جلسات ساختمان غذا و دارو برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی اظهار کرد: تجهیزات پزشکی حوزه گسترده‌ای را شامل می‌شود و به صورت تخصصی در بخش نظارت فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نظارتی در بخش تولید، صادرات، واردات و قاچاق تجهیزات و ملزومات پزشکی انجام می‌شود و در بخش تولید ظرفیت‌ها و موقعیت‌های بسیار ممتازی در استان وجود دارد.

مدیر نظارت و پایش ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه نزدیک به 20 واحد تولیدی بسیار ارزشمند وجود دارد گفت: برخی از آنها در زمینه‌هایی مانند لنزهای داخل چشمی و گرانول طبی فعالیت‌ دارند که نمونه‌های بی‌نظیری در سطح خاورمیانه هستند.

وی عنوان کرد:‌ انضباط‌بخشی حوزه عرضه، توزیع و مصرف تجهیزات و ملزومات پزشکی از طریق فرهنگ‌سازی عمومی و ارائه آموزش‌ها صورت می‌گیرد.

محمودی خاطرنشان کرد: اگر شهروندان اشکال و شکایتی داشتند می‌توانند از طریق تلفن 36162642 واحد کارشناسی نظارت اداره تجهیزات پزشکی مطرح کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcft1dt.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما