سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 54944
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر کل ورزش و جوانان قم خبر داد؛

افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان قم از افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی در هفته تربیت بدنی در قم خبر داد.
افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در قم
افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در قم
به گزارش قم نیوز حسن عابدی در نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش که پیش از ظهر دوشنبه در اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد اظهار داشت: ورزش قم گام‌های رو به جلویی برداشته است و در هفته تربیت بدنی نیز با بهره برداری از چند پروژه ورزشی، خدمات جدیدی به ورزش قم ارائه می‌شود.

وی افزود: یکی از پروژه‌های ورزشی مورد نظر، سالن ورزش پهلوانی با نام پوریای ولی در مجموعه ورزشی جواد الائمه(ع) است که این پروژه نیاز ما به سالن‌های ورزش زورخانه‌ای را پاسخ می‌دهد و پس از وقفه در تکمیل آن به دلیل کمبود منابع مالی، سرانجام این پروژه که از سال ۹۱ کلید خورده بود به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: همچنین قرار است در روستای خورآباد یک زمین ورزشی با پوشش چمن مصنوعی به بهره برداری برسد در حالی که برای این زمین ورزشی که پیش از این پوشش خاک داشت و مشکلات زیادی برای ورزشکاران خور آباد ایجاد می‌کرد ۱۹۵ میلیون تومان هزینه شده است.

عابدی بیان داشت: یک سالن ورزشی با نام صبا با مشارکت بخش خصوصی نیز در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری می‌رسد البته این سالن در برنامه‌های عمرانی اداره ورزش و جوانان قم قرار داشت اما پس از این که به دلیل کمبود منابع مالی به صورت نیمه تمام مانده بود بخش خصوصی تکمیل و بهره‌برداری از آن را بر عهده گرفت.

وی عنوان کرد: راه اندازی یک زمین ورزشی ساحلی در پردیسان دیگر برنامه عمرانی ما در هفته تربیت بدنی و ورزش است به طوری که این زمین ساحلی در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم پردیسان قرار دارد و بخش قابل توجهی از نیاز ورزشی ما به زمین مناسب ورزش‌های ساحلی را رفع خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم در مورد پروژه ورزشی سالن ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) تصریح کرد: قرار است ۵ میلیارد تومان اعتبار استانی به این پروژه اختصاص یابد و وزارت ورزش و جوانان هم قول داده ۲ برابر اعتبار استانی یعنی چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان به این سالن بزرگ اختصاص دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfj1dt.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما