سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 54959
منبع : خبرگزاری فارس
در آبان‌ماه صورت مي‌گيرد

رقابت 4 كانديدا براي رياست هیأت‌‌ ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان قم

قم نيوز : قم نیوز: چهار كانديدا در مجمع انتخابات هیأت‌‌ ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان استان قم براي نشستن بر كرسي رياست اين هیأت‌‌ ورزشي رقابت مي‌كنند.
رقابت 4 كانديدا براي رياست هیأت‌‌ ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان قم

به گزارش قم نیوز در مدت زمان پیش‌بینی شده از سوی امور مجامع هیأت‌‌‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت‌‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان این استان، چهار نفر برای این منظور ثبت‌نام کرده‌اند.
این نفرات سیدصادق میره‌ای، علی ساده، مهدی محمودی و محمدعلی مقدم‌خواه هستند که با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده بین اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، در آبان ماه برای ریاست این هیأت‌‌ ورزشی رقابت می‌کنند.
این در حالی است که در چند ماه اخیر هیأت‌‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم به شکل سرپرستی اداره می‌شود زیرا رئیس پیشین این هیأت ورزشی یعنی سیدداود حاج‌حسینی مرداد ماه امسال در نامه‌ای رسماً از مسؤولیت خود در ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم استعفا و کناره‌گیری کرد.
این در شرایطی است که هیأت‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در یک دهه قبل یکی از هیأت‌های موفق ورزش قم بود، هیأتی که از میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی موفق به کسب عنوان شده اما چند تغییر و تحول در این هیأت‌ ورزشی، آن را به یکی از هیأت‌‌‌های معمولی ورزش قم تبدیل کرده است.
آخرین رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم سیدداوود حاج‌حسینی است که به دلیل مسوولیت‌های حقوقی خود کمتر در این هیأت‌‌ ورزشی حضور داشت و در نهایت کار به جایی رسید که وی را مجبور به استعفا و کناره‌گیری از ریاست این هیأت ورزشی کرد.
البته از دوره چهار ساله ریاست سیدداود حاج‌حسینی در هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم هنوز بیش از یک سال باقی مانده و در واقع دوره ریاست وی هنوز به پایان نرسیده اما به دنبال استعفای وی، با ابلاغ رسمی از سوی فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان سیدصادق میره‌ای مسوولیت سرپرستی این هیأت‌‌ را عهده‌دار شده است.
این در حالی است که سید صادق میره‌ای پیش از این در مسوولیت دبیری هیأت نابینایان و کم‌بینایان فعالیت کرده و یکی از افراد دارای مسؤولیت در سازمان بهزیستی استان قم و هم اکنون یکی از چهار کاندیدای ریاست این هیأت‌‌ ورزشی برای مجمع انتخابات آبان‌ماه محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb99bs.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما