چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 54991
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت گلف قم خبر داد؛

قهرمانی گلف بازان قمی در مسابقات بهکاپ ساحلی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت گلف استان قم از قهرمانی گلف بازان قمی در مسابقات بهکاپ ساحلی کشور در ۲ بخش مردان و زنان خبر داد.
قهرمانی گلف بازان قمی در مسابقات بهکاپ ساحلی کشور
قهرمانی گلف بازان قمی در مسابقات بهکاپ ساحلی کشور

به گزارش قم نیوز رضا دلاوری اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بهکاپ ساحلی کشور با کسب مقام قهرمانی توسط گلف بازان مرد و زن قم در ساحل شمال کشور به پایان رسید و استان قم بار دیگر توانست توانایی‌ها و نتایج توسعه رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون گلف را به نمایش بگذارد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی بهکاپ ساحلی کشور در مازندران در ۲ بخش مردان و زنان برگزار شد که در بخش بانوان تیم بهکاپ الف بانوان قم با ترکیب  سمانه سعادتی و مهسا یزدانی فرد موفق شد مقام قهرمانی این پیکارها را به دست آورده و در صدر قرار گیرد.

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: در بخش مردان نیز تیم گلف «ج» استان قم با ترکیب محمد سعید صالحی و محمد فرزاد امیدنیا پس از تیم‌های تهران و زاهدان، مشترکا مقام سوم مسابقات را به همراه تیم تهران کسب کرد و صاحب نشان برنز شد.

دلاوری بیان داشت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در بخش مردان و ۱۵ تیم در بخش زنان در ساحل فریدونکنار استان مازندران برگزار شد و تیم‌های مردان و زنان قم، در این مسابقات در قالب ۶ تیم شامل ۳ تیم مردان و ۳ تیم زنان و به سرپرستی جعفر جعفری مجد به رقابت با حریفان خود پرداختند.

وی عنوان کرد: در ترکیب تیم بهکاپ ساحلی مردان قم  مجید کربلایی و فرهاد فاتح در تیم الف، حسام الدین هاشمی، مهدی کاظمی در تیم ب و  محمد سعید صالحی و محمد فرزاد امیدنیا در تیم ج رقابت کردند و در تیم بانوان استان قم سمانه سعادتی و مهسا یزدانی در تیم الف، الهام محمدی و فاطمه محمدی در تیم ب و فاطمه میرزا بابایی و نرگس جعفری در تیم ج حضور داشتند.

رئیس هیئت گلف استان قم تصریح کرد: تیم وودبال مردان استان قم  نیز در مسابقات قهرمانی کشور موفق شد پس از استان‌های سمنان، گلستان و فارس تنها با یک اسکور اختلاف جایگاه چهارم را از آن خود کند و محمد عالی پناه و علی ملک لی به ترتیب جایگاه‌های پنجم و ششم انفرادی این مسابقات را از آن خود کردند و جز نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار گرفتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzwnm.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما