چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 55023
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد:

ارائه خدمات ویژه شهرداری قم در 100 عمود در مسير نجف تا كربلا ويژه اربعين

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعي شهرداري قم از ارائه خدمات ویژه در 100 عمود در مسير نجف تا كربلا ويژه اربعين حسینی خبر داد.
ارائه خدمات ویژه شهرداری قم در 100 عمود در مسير نجف تا كربلا ويژه اربعين
ارائه خدمات ویژه شهرداری قم در 100 عمود در مسير نجف تا كربلا ويژه اربعين
معاون شهردار قم خبر داد:
ارائه خدمات ویژه شهرداری قم در 100 عمود در مسير نجف تا كربلا ويژه اربعين

معاون خدمات شهری و امور اجتماعي شهرداري قم از ارائه خدمات ویژه در 100 عمود در مسير نجف تا كربلا ويژه اربعين حسینی خبر داد.
به گزارش قم نیوز سيد امير سامع با اشاره به اقدامات ويژه اربعين حسيني توسط شهرداری قم، اظهار كرد: مراسم‌هايي در هيأت‌ها و حسينيه‌ها ويژه اربعين برگزار مي‌شود و توزيع نذورات در ايستگاه‌هاي صلواتي صورت مي‌گيرد بنابراين بايد از نظر فضاي شهري و ارائه خدمات ويژه اربعين آمادگي لازم وجود داشته باشد.
معاون شهردار قم خاطرنشان كرد: آمادگي از نظر فضاي شهري، ارائه خدمات، مديريت پسماند، وضعيت پارك‌ها، زيباسازي شهري، ايمني و تمهيدات آتش‌نشاني صورت مي‌گيرد.
سامع با بيان اينكه ستاد اربعين حسینی شهرداری قم تشكيل شده و جلسات برنامه‌ريزي شده را برگزار مي‌كنند، گفت: بر اين اساس هر يك از مناطق ستاد اربعين ايجاد مي‌كنند سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق در محلي كه براي آن ها پيش‌بيني شده در زمينه ارائه خدمات اقدام مي‌كنند.
وي خاطرنشان كرد: 100 عمود از عمود 1080 براي خدمات فرهنگي، شهري و نظافت در مسير نجف تا كربلا تعيين شده و 60 نفر نيرو در حوزه‌هاي خدمات شهري، مديريت پسماند و مجموعه شهرداري به صورت داوطلبانه اعزام مي‌شوند و نظافت مسير و ارائه خدمات فرهنگي را بر عهده دارند.
معاون خدمات شهری و امور اجتماعي شهرداري قم با بيان اينكه دو موكب آستان مقدس حضرت معصومه(س) و جمكران در اين مسير قرار دارند، گفت: پشتيباني خدماتي در اين دو موكب انجام مي‌شود و 50 دستگاه اتوبوس از سوي شهرداري قم براي رفت و برگشت زائران در مرز مهران طي 10 روز فعال است.
سامع عنوان كرد: ماشين‌آلات پسماند، آتش‌نشاني و خدمات شهري ويژه ايام اربعين اعزام مي‌شوند تا خدمت‌رساني به زائران را انجام دهند.
وی يادآور شد: مباحث اطلاع‌رساني شهري در ستاد اربعين انجام شده و سال گذشته مصلي براي استقبال و پذيرايي از زائران ايراني و خارجي تجهيز شده بود و شهرداري كمك مي‌كرد و امسال نيز در صورت تمايل براي اسكان موقت زائران در مصلي پشتيباني مي‌كند.
معاون شهردار قم با بيان اينكه همه خدمات تاسوعا و عاشورا در بحث اربعين نيز وجود دارد، گفت: 300 خودروي پشتيباني فعاليت دارند و آتش‌نشاني بحث بازديد از خيمه‌ها، ايستگاه‌هاي صلواتي و مساجد با موضوع پيشگيري و آموزش را انجام مي دهد و آمادگي براي راهپيمايي بلوار پيامبر اعظم(ص) وجود دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcex78n.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما