چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 55024
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد :

اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان‌های پردیسان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان‌های انقلاب و دهلاویه در پردیسان خبر داد.
اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان‌های پردیسان
اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال برای تکمیل بوستان‌های پردیسان
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با بیان اینکه اعتبار مصوب سال ۱۳۹۵ از سفر مقام معظم رهبری برای احداث بوستان های مناطق شهر قم دو میلیارد تومان می باشد اظهار کرد: به این منظور در مناطقی که زمین آماده و طرح مناسب موجود بود پیمان هایی منعقد گردیده است.
وی با تاکید بر اینکه برای بوستان دهلاویه در منطقه هشت که از بلوار سلمان منشعب می شود و دارای 12 هزار و 500 مترمربع عرصه است، ۵۴۲ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: کلیه امکانات رفاهی اعم از سکوی نشیمن، فضای بازی، سیستم روشنایی، روشویی و ظرف شویی جهت این بوستان، پیش بینی شده که تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم احداث فاز دو بوستان انقلاب در منطقه هشت با وسعت 12 هزار مترمربع را مورد توجه قرار داد و افزود: اعتبار  این پروژه 484 میلیون تومان است که جنب معاونت خدمات شهری منطقه هشت در خیابان انقلاب منشعب از خیابان سلمان واقع شده و 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی عنوان کرد: خاکبرداری برای فضای سبز، جدول گذاری و زیرسازی معابر پیاده روها، بتن ریزی بوستان انقلاب به اتمام رسیده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjxdt.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما