يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 55142
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد

لزوم افزایش مراکز درمانی تامین اجتماعی در قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش مراکز ملکی درمانی و شعب تأمین اجتماعی در قم را خواسته 752 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی از مدیران ارشد این سازمان است.
لزوم افزایش مراکز درمانی تامین اجتماعی در قم

به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار مدیرکل و مسوولان شعب تأمین اجتماعی استان با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه تأمین اجتماعی قم تصریح کرد: اغلب مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی بخش آسیب پذیر و کارگر جامعه است و خدمت به این عزیزان افتخار و ارزش بالای معنوی دارد.
وی با بیان این که قم از جایگاه بین المللی برخوردار است اظهار کرد: خدمت در این استان عشق می‌خواهد و مسئولان اجرایی که عهده دار منصب می‌شوند فقط به خدمت به مردم فکر کنند.
نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: از تمام مدیرانی که تلاش خود را در جهت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم خوب قم کنند حمایت می‌کنیم.
امیرآبادی خاطرنشان کرد: مدیران تأمین اجتماعی در استان در تعامل با مجموعه وزارت کار و همچنین دستگاه‌های مرتبط باید به کمک بخش تولید بشتابند و مساعدت در راستای توسعه اشتغال پایدار اولویت کاری آنان باشد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزایش مراکز ملکی درمانی و شعب تأمین اجتماعی در قم را خواسته 752 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی از مدیران ارشد این سازمان عنوان کرد و افزود: خدمات رسانی در استان قم با تردد سالانه بیش از 23 میلیون زائر، نگاه ملی را می‌طلبد و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی نسبت به این موضوع تدبیری بیاندیشند.
در ابتدای این دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی قم فرصت خدمتگزاری در قم را ارزشمند توصیف کرد و گفت: خدمت به مردم قم در کنار آستان کریمه اهل بیت(ع) و مراجع عظام تقلید یک موهبت الهی به مسئولان استان است.
علی اصغر دادخواه افزود: تأمین اجتماعی قم با داشتن 752 هزار بیمه شده در حدود 58 درصد جمعیت استان را زیرپوشش دارد و خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می‌کند.
وی ضریب پشتیبانی بیمه ای در استان قم را 6.7 اعلام و تاکید کرد: اولویت کاری سازمان تأمین اجتماعی بر کمک به توسعه اشتغال پایدار در استان قم متمرکز خواهد شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgxq9n.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما