دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 55177
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد

پیش‌بینی پذیرایی از 250 هزار نفر در موکب حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پیش‌بینی تامین اسکان پنج هزار نفر در موکب این آستان مقدس به صورت روزانه یاد کرد و گفت: امسال برای پذیرایی از 250 هزار نفر در طول 10 روز فعالیت این موکب برنامه‌ریزی شده است.
پیش‌بینی پذیرایی از 250 هزار نفر در موکب حضرت معصومه(س)

به گزارش قم نیوز محمدجواد جهانگیرزاده در قم، با اشاره به اینکه امسال آستان مقدس حضرت معصومه(س) به صورت متفاوت‌تری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: از دهم تا بیستم صفر 300 نفر از خادمان آستان مقدس در موکب حضرت معصومه(س) به زائران خدمات مختلف رفاهی و فرهنگی را ارائه می‌دهند.
وی با تاکید بر اینکه تیم‌های مختلف رسانه‌ای امسال به موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س) اعزام می‌شود، تصریح کرد: امسال با وجود تجهیزات مطلوب ارائه برنامه‌های مختلف به صورت زنده توسط شبکه‌های صدا و سیما از موکب این آستان مقدس دنبال می‌شود.
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پیش‌بینی تامین اسکان پنج هزار نفر در موکب این آستان مقدس به صورت روزانه یاد کرد و گفت: امسال برای پذیرایی از 250 هزار نفر در طول 10 روز فعالیت این موکب برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم های مختلف عزاداری با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشوری در حسینیه موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) دنبال می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته بتوانیم خادمان خوبی برای زائرین اربعین حسینی باشیم.
جهانگیرزاده با بیان اینکه امسال نوع سازه موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است، مطرح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقشار مختلف مردم می‌توانند در برپایی این موکب به صورت نقدی و غیرنقدی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcefz8n.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما