سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 55254
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

اجرای طرح تحول موجب تحول وضعیت سلامت و بهداشت استان شد

قم نيوز : قم نيوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این‌که اجرای طرح تحول سلامت در استان قم، تاثیرات مثبت زیادی داشته است گفت: اجرای این طرح ، اقدام بسیار ارزشمندی بود که موجب تحول در زمینه بهداشت و سلامت شد و امیدواریم که اجرای این طرح ادامه داشته باشد.
اجرای طرح تحول موجب تحول وضعیت سلامت و بهداشت استان شد
اجرای طرح تحول موجب تحول وضعیت سلامت و بهداشت استان شد
به گزارش قم نيوز عبدالله جلالی در سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام ماه صفر و شهادت سید مصطفی خمینی گفت: روز اول آبان سالگرد شهادت آیت‌الله حاج سید مصطفی خمینی فرزند حضرت امام خمینی (ره) است که در پیشبرد حرکت اسلامی نقش بسیار زیادی داشت.
وی با اشاره به لایحه اخذ مجوز توافقنامه منعقده میان قم و شرکت تعاونی نظام صنفی رایانه‌ای استان قم گفت: قبلاً توافقنامه‌ای میان شهرداری و دو مالک صادر شده بود و الان مالکیت محرز شده است و دو طرف قرارداد تفکیک‌ شده‌اند و در ماهیت موضوع تغییری ایجاد نشده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: با تفکیک شدن مالکین، شورای اسلامی شهر قم می‌تواند با ابطال مصوبه قبلی و براساس اختیاراتی که در توافقنامه به شهرداری داده شده است مصوبه را ابطال و توافقنامه را فسخ کند و توافقنامه جدیدی را به تصویب برساند و در این موضوع مشکل خاصی وجود ندارد.
وی در ادامه به لایحه پاسخ شهرداری در خصوص درخواستی مبنی بر مساعدت در پرداخت عوارض تمدید پروانه 206/10598 اشاره کرد و گفت: اگر درخواست تمدید پروانه در موعد مقرر و قانونی ارائه شده باشد که مستندات نیز گواه بر این است که درخواست در تاریخ مقرر ارائه شده و حقی برای این درخواست وجود دارد.
جلالی افزود: البته درحال حاضر بحث اصلی در مورد این لایحه فقط یک درخواست و شخص نیست بلکه این درخواست فقط یکی از مصادیق است و باید برای رفع شدن مشکل همه مردم در این زمینه تصمیماتی گرفته شود.
وی ادامه داد: اگر تمام شرایط و ضوابط در درخواست‌هایی که برای تمدید پروانه داده می‌شود رعایت و در تاریخ مقرر برای تمدید پروانه اقدام شده باشد و فرایند اداری موجب تاخیر در صدور پروانه شود، در این صورت باید یک روال واحد برای همه در نظر گرفته شود تا حق هیچکس پایمال نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این‌که اجرای طرح تحول سلامت در استان قم، تاثیرات مثبت زیادی داشته است گفت: اجرای طرح تحول سلامت در استان اقدام بسیار ارزشمندی بود که موجب تحول در زمینه بهداشت و سلامت شد و امیدواریم که اجرای این طرح ادامه داشته باشد.
وی افزود: باتوجه به این وظیفه مرکز بهداشت، مرتبط با سلامت مردم است و نظارت بر همه طیف‌های صنفی که به نوعی با سلامت مردم در ارتباط هستند بسیار مهم است، امیدواریم مرکز بهداشت قم، به مسئله نظارت بر صنف‌های مختلف به ویژه تولید نان توجه بیشتری داشته باشد.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcayunm.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما