شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 55375
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت در بخش‌های انفرادی و 2 نفره صورت گرفت

معرفی برترین‌ بانوان بدمینتون‌باز کشور در قم / رتبه سوم میزبان در بخش دوبل

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان ایران بعد از دو روز رقابت بدمینتون‌بازان استان‌های مختلف کشور در قم برترین‌های خود را شناخت.
معرفی برترین‌ بانوان بدمینتون‌باز کشور در قم / رتبه سوم میزبان در بخش دوبل
معرفی برترین‌ بانوان بدمینتون‌باز کشور در قم / رتبه سوم میزبان در بخش دوبل
به گزارش قم نیوز طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان قم میزبان دومین مرحله مسابقات بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان کشور بود و این رقابت‌ها به مدت دو روز به میزبانی تالار بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمند موحد قم به انجام رسید.

در حالی که هیأت بدمینتون قم که از این رقابت‌ها به عنوان یکی از برنامه‌های مهم خود در هفته تربیت‌بدنی و ورزش میزبانی کرد، شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر دو بخش انفرادی و دو نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند و پرونده آن عصر پنجمین روز آبان ماه بسته شد.

با پایان رقابت‌های مقدماتی و حذفی بخش انفرادی مسابقات بدمینتون رنکینگ رده سنی بزرگسالان ایران در قم، در دیدار فینال یگانه کرمانی از تیم هیأت بدمینتون اصفهان به مصاف سارا دلاوری از تهران ر فت و با شکست حریف خود به مقام قهرمانی این پیکارها دست یافت، ضمن اینکه سارا دلاوری از تهران دوم شد و ثریا آقایی به همراه ثمین عابد خجسته از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در بخش دو نفره و در دیدار پایانی این مسابقات، تیم دو نفره هاله همدان‌چی و ستایش عبدالکریمی از تهران به مصاف تیم دو نفره پگاه کامرانی و صفورا زمان‌لو از سمنان رفت که در پایان تیم دو نفره همدان‌چی و عبدالکریمی در این دیدار به برتری دست یافت و قهرمان شد.

همچنین تیم دوبل پگاه کامرانی و صفورا زمان‌لو از سمنان نایب‌‌قهرمان شد و تیم‌های دو نفره هدیه شمس و نازنین زمانی از تهران به همراه تیم دوبل زهرا فیروز بهرام و شادی رحمتی از هیأت بدمینتون استان قم در رده‌بندی نهایی این مسابقات به مقام سوم مشترک دونفره بسنده کردند.

گفتنی است: دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان ایران با عنوان گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورش بین 45 بدمینتون‌باز در قمست یک نفره و 34 بدمینتون‌باز شامل 17 تیم دو نفره در بخش دوبل به میزبانی هیأت بدمینتون استان قم به انجام رسید.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcenx8n.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما