دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 55503
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اعزام 58 دستگاه اتوبوس درون شهری شهرداری قم به مرز مهران

قم نيوز : قم نیوز: 58 دستگاه اتوبوس درون شهری شهرداری قم طی آیینی با حضور مدیران ارشد شهرداری به مرز مهران اعزام شدند
اعزام 58 دستگاه اتوبوس درون شهری شهرداری قم به مرز مهران
اعزام 58 دستگاه اتوبوس درون شهری شهرداری قم به مرز مهران
به گزارش قم نیوز آیین بدرقه و اعزام اتوبوس‌های درون شهری شهرداری قم به مرز مهران با حضور مدیران ارشد شهرداری در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری قم برگزار شد.
عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در این آیین با اشاره به اعزام اتوبوس‌های درون شهری شهرداری به مرز مهران اظهار کرد: شهرداری قم امسال 58 اتوبوس درون شهری را برای خدمت رسانی به زائرین اربعین به مرز مهران اعزام کرد، این در حالی است که در سال گذشته تعداد اتوبوس‌های اعزام شده شهرداری قم به مرز مهران 50 دستگاه بود.
وی ادامه داد: شهرداری قم با هر اتوبوس اعزامی به مرز مهران دو راننده را فرستاده است، فعالیت این اتوبوس‌ها برای خدمت رسانی به زائرین اربعین از فردا آغاز می‌شود و این اتوبوس‌ها تا روز 26 آبان ماه به زائرین خدمت رسانی خواهند کرد.
سید امیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم در ادامه این آیین گفت: شهرداری در کنار آحاد مردم شهر قم برای بزرگداشت مناسبت اربعین امام حسین(ع) اقدامات لازم را برنامه ریزی کرده است و سعی می‌کنیم که در کنار مردم به زائرین اربعین خدمت رسانی کنیم.
وی افزود: شهرداری قم برای آماده شدن شهر قم برای پذیرایی از زائرین اربعین برنامه ریزی کرده است، در این ایام زائرین بسیاری از شهرها و کشورهای مختلف به شهر قم می‌آیند و زائرین اربعین در این ایام در رفت و برگشت به کربلا در شهر قم برای زیارت حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران توقف دارند.
سيد محسن ميرهادی مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم در بخش پایانی این آیین با اشاره به برنامه ریزی شهرداری قم برای اربعین اظهار کرد: شهرداری به صورت جدی برای خدمت رسانی در ایام اربعین برنامه ریزی کرده است، چون شهر قم در مرکز محورهای مواصلاتی کشور است، بسیاری از زائرین اربعین به شهر قم هم می‌آیند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به زائرین اربعین نیازمند زیرساخت‌ها است و در این خصوص ستادهای هشت گانه شهرداری قم را برای ایام اربعین فعال کردیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxmnm.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما