شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 55736
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم:

ماموریت اربعین مذهبی، ملی و جهانی است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: ماموریت اربعین، مأموریتی مذهبی، ملی و جهانی است و ما با تامین امنیت استان در واقع به امنیت کلی این مراسم کمک کرده‌ایم.
ماموریت اربعین مذهبی، ملی و جهانی است
ماموریت اربعین مذهبی، ملی و جهانی است
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در قرارگاه عملیاتی اربعین اظهار کرد: هدف از تشکیل قرارگاه عملیاتی اربعین یعنی خارج شدن از شرایط عادی و روال معمولی و دنبال کردن کار به صورت عملیاتی است.

وی افزود: باید برنامه‌ها و مأموریت‌هایی که از طریق این قرارگاه تعیین می‌شود با سرعت و دقت اجرایی شود تا بتوانیم آنچه که وظیفه ما بوده انجام داده باشیم.

مجتبایی ادامه داد: مهمترین مولفه‌های ماموریت اربعین تامین امنیت استان، زائران و مسافرانی است که از داخل و یا خارج کشور می‌آیند و از قم عبور کنند.

وی اضافه کرد: ماموریت اربعین، مأموریتی مذهبی، ملی و جهانی است، ما با تامین امنیت استان در واقع به امنیت کلی این مراسم کمک کرده‌ایم. نوع مأموریت ما در اقدامات ما برای این رویداد مهم تاثیرگذار است، یعنی ما علاوه بر اینکه جزئی از کل کشور هستیم باید به گونه‌ای عمل کنیم که برای امنیت کل کشور موثر باشد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: آنچه که برای مسؤولان امنیتی و انتظامی مشکل ایجاد کرده است تجمع و تراکم افرادی است که بدون ویزا به مرزها عزیمت کرده و مشکل آفرین شده‌اند. ناجا و امنیت کلی کشور از ما انتظار دارند که ضمن تامین امنیت استانی بتوانیم به آنها نیز کمک کنیم، بنابراین ایستگاه‌های ایست بازرسی که یکی از عناصر اصلی تامین امنیت در استان هستند باید بتوانند در این خصوص نقش ملی و حتی فراملی ایفا کنند .

مجتبایی ابراز کرد: زائران ایرانی و اتباع خارجی حتماً باید ویزا داشته باشد و هرکس که ویزا نداشت باید برگردانده شود، محل‌های اسکان زائران نیز حتماً باید از نظر تامین امنیت کنترل و تقویت شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvedt.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما