چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 56129
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر کمیته نظارت بر طرح تسهیلات رونق تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد

تثبیت و اشتغالزایی 4 هزار نفر با پرداخت تسهیلات رونق تولید

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته نظارت بر طرح تسهیلات رونق تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از تثبیت و اشتغالزایی 4 هزار نفر با پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم خبر داد.
تثبیت و اشتغالزایی 4 هزار نفر با پرداخت تسهیلات رونق تولید
تثبیت و اشتغالزایی 4 هزار نفر با پرداخت تسهیلات رونق تولید
به گزارش قم نیوز وحید کریمی با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی استان از سال گذشته بیان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید موجب حفظ و تثبیت اشتغال 4 هزار و 225 نفر و ایجاد اشتغال جدید برای400 نفر در استان قم شده است.

دبیر کمیته نظارت بر طرح تسهیلات رونق تولید ضمن اشاره به 23 جلسه برگزار شده توسط این کمیته افزود: تا کنون از 114 واحد تولیدی و صنعتی استان که از این تسهیلات استفاده کرده‌اند توسط اعضای کمیته بازدید به‌عمل آمده است.
وی با بیان اهداف این کمیته تصریح کرد: عدم انحراف در هزینه کرد تسهیلات پرداختی یکی از اهداف اصلی تشکیل این کمیته می باشد که با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مرتبط مانند استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و... نسبت به بازدید از واحدهای دریافت کننده این تسهیلات اقدام می‌شود.
رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید بر رصد مستمر و روزانه فرآیند پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط این کمیته عنوان کرد: کمیته نظارت بر تسهیلات رونق تولید برای هر بانک عامل کارشناس تخصصی تعیین کرده تا کارشناس مربوطه به صورت مستمر فرآیند پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل را پیگیری کرده و در صورت بروز مشکل در فرآیند پرداخت تسهیلات نسبت به حل آن اقدام کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccosqp.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما