شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 56236
منبع : خبرگزاری فارس

نشست نقد و معرفی کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز: هم‌زمان با هفته کتاب و رحلت پیامبر اکرم(ص) نشست معرفی و بررسی کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» در سالن سوره حوزه هنری هنری استان قم برگزار شد.
نشست نقد و معرفی کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» برگزار شد
نشست نقد و معرفی کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» برگزار شد
به گزارش قم نيوز به همت بنیاد شعر و ادبیات داستانی هم‌زمان با هفته کتاب و رحلت پیامبر اکرم(ص) نشست معرفی و بررسی کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» در سالن سوره حوزه هنری هنری استان قم برگزار شد.

بخش نخست این نشست ادبی که با اجراء و نظرات کارشناسی سید محمدجواد شرافت همراه بود، به معرفی و بررسی کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» اختصاص یافت.

در این بخش محمدعلی مجاهدی نویسنده این کتاب توضیحاتی در خصوص شکل‌گیری، منابع و فصل‌بندی کتاب ارائه کرد و از تکمیل و بازنویسی این اثر کمیاب برای چاپ دوم خبر داد.

همچنین محمدحسین آقابابایی در سخنانی کوتاه نکاتی را در خصوص محتوا، فرم و قالب‌بندی کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» یادآور شد.

بخش پایانی این نشست به شعرخوانی شاعران جوان استان قم با موضوع شعر نبوی اختصاص یافت. در این بخش حسن خسروی وقار، فرزاد موحد، علیرضا محمدعلی بیگی، ابراهیم زمانی، سید بشیر حسینی، سعید مبشر، سید محمدجواد میرصفی، محسن کاویانی، محسن قاسمی و زهرا سلیمی به شعرخوانی پرداختند.

همچنین در پایان برنامه از صاحبان آثار برتر؛ سید بشیر حسینی، سید محمدجواد میرصفی، علیرضا محمدعلی بیگی و زهرا سلیمی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb05bs.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما