شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 56250
منبع : خبرگزاری مهر
دوشنبه انجام می‌شود؛

جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان توسط فعالان گردشگری و هنرمندان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی قم گفت: فعالان صنعت گردشگری و هنرمندان صنایع دستی قم صبح دوشنبه در هتل ونوس آماده جمع‌آوری کمک برای هموطنان آسیب دیده از زلزله غرب کشور هستند.
جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان توسط فعالان گردشگری و هنرمندان قم
جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان توسط فعالان گردشگری و هنرمندان قم
به گزارش قم نیوز عیسی رضایی گفت: فعالان صنعت گردشگری و هنرمندان صنایع دستی قم به همراه کارمندان میراث فرهنگی استان در کنار سایر اقشار جامعه ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان استان کرمانشاه، آمادگی خود را برای دریافت کمک های مردمی اعلام می کنند.
وی ادامه داد: کمیته خیّرین گردشگری و صنایع دستی قم روز دوشنبه 29 آبان در هتل ونوس گردهم می‌آیند تا با کمک‌های خود بتواند مرهمی بر زخم‌های بازماندگان این حادثه بگذارند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: برخی از هنرمندان صنایع دستی قم نیز در راستای احترام و همیاری به مردم شریف کرمانشاه راهی این استان شده تا با حضور در مناطق زلزله زده، از نزدیک از نیازهای ضروری و مبرم آنان با خبر شوند.
وی گفت: بر اساس گزارش هنرمندان صنایع دستی قم از کرمانشاه، پتو، لباس گرم، چادر، لوازم بهداشتی، وسایل بهداشتی نوزاد و داروهای ضروری از جمله اقلام مورد نیازی است که زلزله زدگان کرمانشاه به آن نیاز دارند.
رضایی تصریح کرد: کمیته خیّرین گردشگری قم در ماه رمضان سال جاری به منظور دستگیری از نیازمندان، رسیدگی به محرومان و یتیمان و اهتمام ورزیدن به امور خیرخواهانه در ماه رمضان سال جاری تاسیس شد و کمک به زلزله زدگان غرب کشور اولین اقدام آنان در امور خداپسندانه است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvinm.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما