شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : 56252
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم تاکید کرد

لزوم توجه به بهره‌وری و مدیریت صحیح منابع در شهرداری

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم بر لزوم توجه به بهره‌وری و مدیریت صحیح منابع در شهرداری تاکید کرد.
لزوم توجه به بهره‌وری و مدیریت صحیح منابع در شهرداری
لزوم توجه به بهره‌وری و مدیریت صحیح منابع در شهرداری
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل املاک شهرداری قم، با تاکید بر اینکه در مجموعه شهرداری باید نیت خادم بودن کریمه اهل بیت(ع) باشد، اظهار کرد: در ابتدای ورود به شهرداری وضعیت نابسامانی در حوزه‌های مختلف برقرار بود که بخشی از آنها به دلیل جریانات سیاسی در کشور بود که با تلاش گسترده توانستیم شرایط خوبی را برقرار کنیم.

قائم مقام شهردار قم با تاکید بر اینکه تجربه تاثیر بسزایی در حوزه مدیریت شهری دارد، اذعان کرد: ظرفیتی که به مجموعه شهرداری اضافه شده باید به خوبی به کار گرفته شود؛ اگرچه در گذشته در برخی بخش‌ها نتوانستیم به خوبی پیش رویم اما باید برنامه‌ریزی شود که گام‌ها منظم و دقیق برداشته شود.
معتمدی با بیان اینکه اکثر مشکلات حوزه املاک در گذشته مربوط به امور‌ شهرسازی بود، تصریح کرد: در دو سال گذشته اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته اما با این وجود از نظر نیروی انسانی این حوزه اصلا وضعیت خوبی ندارد.
وی گفت: حوزه مدیریت باید در اداره کل املاک و دارایی‌های شهرداری تقویت شده تا بتوانیم به برنامه‌های از پیش تعیین شده در این بخش برسیم.
قائم مقام شهردار قم همچنین بر ضرورت افزایش کیفیت نیروهای انسانی در حوزه املاک تاکید کرد و گفت: سازمان‌هایی در شهرداری ظرفیت‌های قابل توجهی دارند که می‌توانند بخشی از مشکلات نیروی انسانی ادارات دیگر را حل کنند و باید از این ظرفیت استفاده شود.
معتمدی در پایان سخنان خود گفت: بهره‌ورتر شدن و مدیریت صحیح منابع از مهم‌ترین مواردی است که باید در حوزه مالی شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj88ei.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما