چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 56408
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
پیام تبریک شهردار قم به مناسبت هفته بسیج

اندیشه والا و مکتب پویای بسیج مایه افتخار جامعه اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به همه بسیجیان تبریک گفت و این هفته را بهترین فرصت برای مرور خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی دانست.
اندیشه والا و مکتب پویای بسیج مایه افتخار جامعه اسلامی است
اندیشه والا و مکتب پویای بسیج مایه افتخار جامعه اسلامی است
به گزارش قم نیوز در پیام تبریک دکتر سقائیان نژاد آمده است :
تشکیل بسیج با فرمان تاریخی امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب یکی از نشان های ماندگار در نظام جمهوری انقلاب اسلامی ایران است که اتحاد و همبستگی مردم ایران را در خدمت صادقانه و بی ریا نشان می دهد.
بسیج در عرصه‌ های مختلف به خصوص در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن در زمینه سازندگی کشور نقش مهم و مؤثری داشته و هم ‌اکنون نیز در مقابله با تهدیدات دشمن به ویژه در مواجهه با جنگ نرم در جبهه مقدم قراردارد و به شایستگی در عرصه ‌های رزمی، علمی و فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کند و بسیاری از موفقیت هایی که پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیج است
شجره طیبه ‌بسیج ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار یقین و حدیث عشق می‌دهد. بی‌تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار بود.
قطعاً حضور بسیج و بسیجیان در میدان های مختلف کشور اعم از علمی، عملی و جهادی توانسته است رابطه خوبی میان مردم و مسئولین فراهم کند و در میدان سازندگی و آبادانی کشور بطور مناسبی به تلاش و  خدمت رسانی بپردازد.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج(ارتش ٢٠ میلیونی) در پنجم ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، این هفته را به تمام بسیجیان شهر مقدس قم، خصوصا خادمان بسیجی مردم قم در مجموعه مدیریت شهری تبریک گفته و برای تمام خادمان مردم آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

                                                                             دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد
                                                                                           شهردار قم
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc40qp.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما