چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 56417
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته آموزش و مربيان هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

ارتقاء دانش مربيان قم زير نظر سرمربي تيم ملي فوتسال

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته آموزش و مربيان هیأت‌‌ فوتبال استان قم گفت: مربيان قم در هر دو بخش آقايان و بانوان به دوره دانش‌افزايي مربيان فوتسال اعزام مي‌شوند.
ارتقاء دانش مربيان قم زير نظر سرمربي تيم ملي فوتسال
ارتقاء دانش مربيان قم زير نظر سرمربي تيم ملي فوتسال
به گزارش قم نیوز اکبر روح‌پرور امروز اظهار کرد: موضوع برگزاری دوره دانش‌افزایی مربیان فوتسال به تمامی مربیان هر دو بخش آقایان و بانوان اطلاع رسانی شده و این دوره با تدریس سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره تا یک ماه آینده، اضافه کرد: با توجه به قوانین جدید آموزشی که به اطلاع مربیان عزیز خواهد رسید، شرکت در دوره‌های دانش‌افزایی برای تمامی مربیان ضروری است و در تمدید اعتبار مدارک مربیان جزو ملزومات به شمار می‌رود.

مسوول کمیته آموزش و مربیان هیأت‌‌ فوتبال استان قم افزود: همچنین حضور مربیان فعال در تیم‌های باشگاهی فوتسال، در این دوره آموزشی ضروری است زیرا در صورت عدم حضور آنها، طبق تعهد امضاء شده توسط خود مربیان با ایشان رفتار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مربیان متقاضی تا هشتم آذر ماه برای اعلام آمادگی حضور در این دوره فرصت دارند، سپس به برگزاری دوره‌های مربیگری آقایان و بانوان اشاره و بیان کرد: تغییراتی در نحوه حضور در کلاس‌های مربیگری انجام گرفته که در حال حاضر به سه مورد آن اشاره شده تا بعد از بخش‌نامه کمیته آموزش فدراسیون فوتبال فوتبال اطلاع‌رسانی نهایی راجع به آن از سوی این کمیته انجام شود.

روح‌پرور خاطرنشان کرد: حداقل سن حضور در دوره‌های مربیگری فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، دروازه‌بانی و بدن‌سازی از 23 سال به 20 سال تغییر کرده است، ضمن اینکه شروع نخستین کلاس مربیگری برای تمام متقاضیان نیز دستخوش‌ تغییر شده است.

وی ابراز کرد: همچنین قوانین حضور متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترای رشته تربیت‌بدنی و همچنین بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتسال بزرگسالان کشور که می‌توانستند بدون حضور در دوره C مربیگری فوتبال ایران و سطح یک فوتسال و فوتبال ساحلی ایران به کلاس بالاتر ارتقا پیدا کنند، لغو شده است.

وی در پایان اظهار کرد: تغییر سوم این است که متقاضیان مربیگری فقط امکان انتخاب یک رشته مربیگری شامل فوتبال، فوتسال و یا فوتبال ساحلی را دارند و این تغییرات شامل هر دو بخش آقایان و بانوان است، ضمن اینکه برخی تغییرات دیگر نیز انجام گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام /
https://qomnews.ir/vdccm0qp.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما