پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 56456
منبع : خبرگزاری فارس
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

متفکران اسلامی تفکر باطل وهابیت را رسوا کنند/نقش راهبردی رهبری در تحقق پیروزی بزرگ

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن تبریک پایان سیطره داعش بر عراق و سوریه اعلام کرد: اکنون وظیفه مهم و حیاتی علما و متفکران اسلامی ایجاب می‌کند با روشنگری و آگاهی بخشی، تفکر سیاه و باطل وهابیت و تکفیر را رسوا کنند.
متفکران اسلامی تفکر باطل وهابیت را رسوا کنند/نقش راهبردی رهبری در تحقق پیروزی بزرگ
به گزارش قم نیوز در پیام تبریک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی اعلام پایان سیطره داعش بر کشورهای عراق و سوریه که به امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسیده، آمده است: پایان سیطره سیاه، خونین و خیانت بار داعش بر کشورهای عراق و سوریه نوید بخش آغاز فصل جدیدی از تحولات درخشان در منطقه و جهان است. این طلوع مجدد اسلام ناب و مقاومت اسلامی به برکت خون شهدایی است که مظلومانه و مقتدرانه در برابر وحشی‌ترین گروه تروریستی جهان به جهاد پرداختند و پرچم کفر داعشی را سرنگون کردند.
در ادامه این پیام تصریح شده است: داعش، جبهه‌ النّصره و سایر گروه‌های خبیث، مزدور و تروریستی تکفیری وابسته، که در ذیل چتر حمایت آشکار آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان آنها در منطقه رشد و توسعه پیدا کرده بودند، در طول چندین سال فساد و خونریزی در سوریه و عراق فجایعی سهمگین و غیرقابل تصور به بار آوردند.
در این پیام افزوده شده است: امروز ثمره مقاومت و جهاد رزمندگان اسلام در سوریه و عراق این وحشیان کافر را به جهنم سوزان عذاب الهی فرستاده است. حشدالشعبی مقاوم و معتقد، حزب الله قهرمان و سید مقاومت جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون عراق و سپاه همیشه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی، مقتدرانه در کنار ارتش عراق و سوریه چنان پیروزی بزرگی را برای جهان اسلام رقم زدند که خشم و زبونی داعش و حامیانشان را بر انگیخته است.
در این پیام تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک این پیروزی شادی آفرین به تمام ملت‌های منطقه و به خصوص مردم مظلوم عراق و سوریه، از نقش موثر و حیاتی مرجعیت شیعه حضرت آیت الله العظمی سیستانی تقدیر کرده و اعلام می‌دارد مدیریت راهبردی و امام گونه رهبر معظم انقلاب ‌حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در کنار خلوص و ولایت مداری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نقشی اساسی و مهم در تحقق این پیروزی بزرگ داشته است.
در پایان این پیام آمده است: اکنون وظیفه مهم و حیاتی علما و متفکران اسلامی ایجاب می‌کند با روشنگری و آگاهی بخشی، تفکر سیاه و باطل وهابیت و تکفیر را رسوا کرده و به معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و تفکر جهادی استکبار ستیزی در جوامع اسلامی و انسانی بپردازند، تا مسلمانان و آحاد بشریت را برای مواجهه با نقشه های شوم استکبار جهانی آماده سازند. باشد که  شر این شجره خبیثه برای همیشه از جهان کوتاه شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfvjdt.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما