پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 56470
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

پیام تبریک مدرسه علمیه امام باقر(ع) به مناسبت شکست داعش

قم نيوز : قم نیوز: مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام محمد باقر علیه السلام شکست داعش را تبریک گفتند.
پیام تبریک مدرسه علمیه امام باقر(ع) به مناسبت شکست داعش
پیام تبریک مدرسه علمیه امام باقر(ع) به مناسبت شکست داعش
به گزارش قم نیوز متن پیام  حجت الاسلام و المسلمین سید محمد صادق حجازی مدیر مدرسه امام محمد باقر علیه السلام، به این شرح است.

 بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای«مد ظله العالی»:

خبر آزادسازی بوکمال آخرین قلعه داعش و پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه که توسط سردار پر افتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اعلام گردید مایه خرسندی امت اسلام و همه آزادگان جهان گردید.

بی شک، تحقق این پیروزی در گرو رهبری داهیانه حضرتعالی و مجاهدتهای رزمندگان غیور مدافع حرم از ملیتهای گوناگون بود که بسیاری از آنان شربت شهادت را نوشیده و برخی دیگر نیز در انتظار فداکاری در رکاب امام حق، روزشماری میکنند. «فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا »

این پیروزی نشان داد که تنها راه غلبه بر جبهه استکبار، توکل بر خدای منان و توسل بر اهل البیت علیهم السلام مبارزه و مقاومت است و بجای دل بستن به نقطه های امید بخش خیالی باید با تکیه بر خداوند متعال و توان جهادگران عرصه های مقاومت، دشمن را شکست داد.

اینجانب به نوبه خود و از طرف اساتید معزز و طلاب گرانقدر مدرسه علمیه امام محمد باقر علیه السلام این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالی و سردار پر افتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و سایر همرزمانش، و نیز ملت بزرگوار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و به درگاه خداوند متعال بخاطر وجود رهبری چون حضرتعالی و مجاهدانی چون سردار سلیمانی سجده شکر می گزارم.

مدیر مدرسه امام محمد باقر علیه السلام،سید محمد صادق حجازی
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgabs.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما