پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 56474
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد

راه‌اندازی نخستین زنجیره تولید گوشت قرمز کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از راه اندازی نخستین زنجیره تولید گوشت قرمز کشور در استان قم خبر داد.
راه‌اندازی نخستین زنجیره تولید گوشت قرمز کشور در قم
راه‌اندازی نخستین زنجیره تولید گوشت قرمز کشور در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا طلایی در دیدار با رئیس موسسه تحقیقات علوم دامی کشور با تاکید بر حذف دلالان و ثبات و پایداری در قیمت محصولات کشاورزی گفت: در زمینه تولید گوشت قرمز به دنبال ایجاد زنجیره از تولید تا عرضه در استان قم هستیم.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل زنجیره‌های تولیدی محصولات کشاورزی، اظهار کرد: با تکمیل و تشکیل زنجیره تولید دست واسطه‌ها قطع می‌شود و هزینه تولید برای کشاورزان کاهش می‌یابد و همچنین کشاورزان به صورت مستقیم می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند.

وی با تاکید بر اینکه استان قم در تشکیل زنجیره تولید گوشت قرمز در کشور پیشرو است، افزود: دامداران در این زنجیره‌ها از مرحله پرورش دام تا مرحله ذبح و عرضه در بازار می‌توانند فعالیت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم همچنین با تاکید بر تشکیل زنجیره تولید شیر در استان بیان کرد: در این زنجیره‌ها تمام مراحل تولید، فرآوری و عرضه شیر توسط دامداران انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های تولید و ثبات در قیمت شیر این زنجیره‌ها را در سطح استان قم ایجاد کرده و گسترش دهیم.

طلایی تصریح کرد: تشکیل زنجیره‌های تولید محصولات کشاورزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف ایجاد ارزش افزوده و ثبات و پایداری در هزینه‌های تولید و اقتصادی کردن محصولات کشاورزی با توجه به هزینه‌های تولید و قطع کردن دست دلالان در استان قم به صورت جدی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjjdt.w6dveagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما