شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 57106
منبع : خبرگزاری فارس
با 2 پيروزي و يك تساوي رقم خورد

قهرماني فوتساليست‌هاي قم در تورنمنت بين‌المللي 2017

قم نيوز : فوتساليست‌هاي قم با تيم ملي بزرگسالان كشورمان عنوان نخست و مقام قهرماني رقابت‌هاي تورنمنت بين‌المللي 2017 را به دست آوردند.
قهرماني فوتساليست‌هاي قم در تورنمنت بين‌المللي 2017
قهرماني فوتساليست‌هاي قم در تورنمنت بين‌المللي 2017
به گزارش قم نیوز در سال منتهی به پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا سه ملی‌پوش از استان قم با نظر کادر فنی تیم ملی در رقابت‌های بین‌المللی تورنمنت چهار جانبه برای تیم ملی کشورمان به میدان رفتند و با این تیم عنوان قهرمانی را کسب کردند.

این در حالی است که بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال 2018 بهمن ماه برگزار می‌شود و علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد و ابوالقاسم اروجی سه ملی‌پوش قمی تیم ملی هستند و در تورنمنت چهار جانبه به میزبانی اصفهان برابر تیم‌های مطرح اروپا مهره‌های تاثیرگذار تیم ملی بودند.

بازی‌های این تورنمنت با حضور ایران به عنوان قهرمان 12 دوره فوتسال جام ملت‌های آسیا، روسیه نایب‌قهرمان جام جهانی 2016 و دو تیم اروپایی دیگر به نام‌های آذربایجان و قزاقستان به انجام رسید و ایران با دو پیروزی برابر روسیه و قزاقستان و تساوی مقابل آذربایجان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تیم ملی فوتسال ایران در مقابل روسیه نایب‌قهرمان جام‌ جهانی ۲۰۱۶ به پیروزی چهار بر صفر دست یافت، دیداری که جنبه انتقامی داشت زیرا روس‌ها در بازی نیمه نهایی جام جهانی سال قبل مانع از راهیابی ایران به دیدار نهایی شده بودند و ایران از این تیم انتقام گرفت.

تیم ملی فوتسال ایران در دیگر بازی خود در تورنمنت چهار جانبه اصفهان تیم ملی قزاقستان تیم نهم جهان را دو بر یک شکست داده بود، ضمن اینکه در مقابل تیم ملی آذربایجان که ترکیبی از برزیلی‌ها بود به تساوی پرگل سه بر سه دست یافت تا با ملی‌پوشان قمی خود با هفت امتیاز قهرمان این تورنمنت شود.

این قهرمانی با حضور سه ملی‌پوش فوتسال قم در حالی رقم خورد که از جمع قمی‌های حاضر در تیم ملی، علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی هم اکنون عضو تیم گیتی‌پسند اصفهان هستند و مسلم اولاد قباد نیز در ترکیب تیم تاسیسات دریایی تهران بازی می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqzaw.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما