سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 57265
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم مطرح کرد

مدیران دانشگاه‌ها دانشجویان را در انجام فعالیت‌های اجتماعی محدود نکنند

قم نيوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: مدیران دانشگاه‌ها باید بسترهای لازم را برای فعالیت‌های دانشجویی فراهم کنند، محدود کردن زمینه برای فعالیت دانشجویان درست نیست
مدیران دانشگاه‌ها دانشجویان را در انجام فعالیت‌های اجتماعی محدود نکنند
مدیران دانشگاه‌ها دانشجویان را در انجام فعالیت‌های اجتماعی محدود نکنند
به گزارش قم نیوز عطاء الدین قاسمی ظهر امروز در نشست دبیران تشکل های دانشجویی استان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها اظهار کرد: یکی از کانون‌های جمعیتی عدالت‌خواه، دانشگاه‌ها هستند که وظیفه تولید علم و ارتقای جایگاه علمی کشور را بر عهده دارند، باید فضا برای انجام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در دانشگاه‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد: استان قم در برخی از آسیب‌های اجتماعی وضعیت خوبی ندارد، یکی از ریشه‌های آسیب‌های اجتماعی، کمبود سرمایه اجتماعی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم افزود: مدیران دانشگاه‌ها باید بسترهای لازم را برای فعالیت‌های دانشجویی فراهم کنند، محدود کردن زمینه برای فعالیت دانشجویان درست نیست، رسول اکرم(ص) با وجود مقام عصمت با دیگران به خصوص جوانان مشورت می‌کردند و پیامبر(ص) برای ما در این زمینه الگو است.

قاسمی در پایان با اشاره به ضرورت توزیع امکانات به صورت عادلانه در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: باید امکانات در دانشگاه‌ها به صورت عادلانه توزیع شود. استانداری قم از فعالیت‌ تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی حمایت می‌کند و بودجه ای برای توانمندسازی خانواده‌ها توسط دولت اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenw8n.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما