چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 57302
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پارک علم و فناوری استان قم مطرح کرد

فعالیت 86 شرکت در پارک علم و فناوری قم

قم نيوز : رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: اکنون 86 شرکت در این پارک فعال هستند که تعدادی از این شرکت‌ها جزو شرکت‌های دانش بنیان قلمداد می‌شوند.
به گزارش قم نیوز حسین اخوان ظهر امروز در نشست شرکت‌های دانش بنیان استان قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به راه موفقیت شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: راه موفقیت این شرکت‌ها، کسب شناخت لازم است، اکنون 86 شرکت در پارک علم و فناوری استان قم فعال هستند، 58 شرکت دانش بنیان در استان قم داریم که رتبه استان در این زمینه رتبه 13 است.
وی ادامه داد: نیازمند کمک سازمان‌های ملی برای شرکت‌های دانش بنیان استان قم هستیم، تعدادی از صندوق‌ها در زمینه تسهیل گری برای شرکت‌های دانش بنیان فعالیت می‌کنند.
رئیس پارک علم و فناوری استان قم افزود: در سال 1395 صادرات شرکت‌های این پارک بیش از نیم میلیون دلار بود، صادرات شرکت‌های زیرپوشش پارک از سال 92 تا پایان سال 95 حدود دو میلیون دلار بوده، این شرکت‌ها در زمینه افزایش اشتغال نقش داشته و کارشناسان شرکت‌های زیرپوشش پارک علم و فناوری استان قم در این مدت دو برابر شده است.
اخوان با اشاره به وضعیت شرکت‌های دانش بنیان استان قم اظهار کرد: 28 شرکت دانش بنیان استان در پارک علم و فناوری استان فعالیت می‌کنند، صندوق کریمه و پارک علم و فناوری استان قم به دنبال کمک کردن به شرکت‌های دانش بنیان استان هستند، فارغ التحصیلان دانشگاهی در این شرکت‌ها فعالیت می‌کنند.  
وی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال معرفی فرصت‌ها و امکانات به شرکت دانش بنیان استان قم هستیم تا آن‌ها بتوانند شناخت لازم را کسب کنند و از خدمات بخش‌های مختلف بهره مند شوند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcgxw9n.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما