چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 57314
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله نوري همداني:

نبايد اجازه داد رژيم صهيونيستي قدس را به عنوان پايتخت به رسميت بشناسد

قم نيوز : يكي از مراجع تقليد گفت: صهيونيست‌ها بايد به ذلت كشانده شود؛ قدس براي مسلمانان است نبايد اجازه داد آنها با پررويي قدس را بگيرند زيرا به عزت ما لطمه مي‌خورد بنابراين بايد زنده باشيد و حركت كنيد.
نبايد اجازه داد رژيم صهيونيستي قدس را به عنوان پايتخت به رسميت بشناسد
نبايد اجازه داد رژيم صهيونيستي قدس را به عنوان پايتخت به رسميت بشناسد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه ملایر اظهار کرد: مسلمانان باید دارای عزت و عظمت باشند؛ اسلام نیز عنایت دارد که همه مسلمانان از نظر علم در سطح بالا باشند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی باید از نظر علمی برتری داشته باشد و همه خیر و خوبی‌ها در سایه علم است و جامعه‌ای که از علم محروم باشد؛ گرفتار انحطاط و عقب‌ماندگی می‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت داشتن حکومت و قدرت اسلامی گفت:‌ حکومت نقش مهمی در زندگی انسان‌ها دارد تا حکومت نباشد جامعه نمی‌تواند قدرت داشته باشد بر همین اساس پیامبر اسلام(ص) حکومتی را تأسیس کردند.

وی عنوان کرد: خداوند جامعه اسلامی را بدون رهبر رها نمی‌کند زیرا امور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بر عهده حکومت است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب استبداد و استکبار از مملکت قلع و قمع شد گفت: در نتیجه انقلاب بیدارگری به وجود آمد و مردم سعی می‌کنند تا خود را از زیر سلطه استکبار و استبداد نجات دهند بنابراین باید انقلاب را حفظ کرد زیرا انقلاب جانشین نظام پیامبر و امام است که در نتیجه آن محرومان جمع می‌شوند تا استکبار سقوط کند.

 وی خاطرنشان کرد:‌ لازم است کتاب‌هایی مانند صحیفه نور و دفتر تبیان را مطالعه کنید تا فکر انقلابی بودن و انقلابی ماندن در حوزه وجود داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اصل ولایت فقیه گفت:‌ در رأس حکومت اسلامی باید امام معصوم و پیامبر باشد و اکنون با غیبت امام عصر(عج)، آیت‌الله خامنه‌ای که از نظر فقاهت، مدیریت و شجاعت در سطح بالا هستند کشتی انقلاب را هدایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: هرگز اختلاف نکنید زیرا سست می‌‌شوید باید در نظر داشت انقلاب فرزند حوزه است و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه خداوند در قرآن ذلت و سقوط را برای یهود مقرر کرده است گفت: به اندازه‌ای شعور آنها پایین است که گوساله‌پرست هستند و خداوند ذلت را برای آنها قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها باید به ذلت کشانده شوند؛ قدس برای مسلمانان است نباید اجازه داد آنها با پررویی قدس را بگیرند زیرا این افراد مورد غضب پروردگار هستند و به عزت ما لطمه می‌خورد بنابراین باید زنده باشید و حرکت کنید.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: لازم است با اتحاد قدس را بگیریم. رژیم صهیونیستی یک وجب زمین ندارد که پایتخت داشته باشد و حکومت غاصب است که مردم را از خانه و کاشانه بیرون کرده؛ اینکه پایتخت رژیم صهیونیستی قدس باشد ذلت‌آمیز است.

وی ادامه داد: در بین کشورهای اسلامی که سخن ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند عربستان سعودی به کمک رژیم صهیونیستی رفته زیرا پایگاه سستی دارند و با پول نفت و گاز از آمریکا اسلحه می‌خرند تا چند صباحی جایگاه خود را حفظ کنند.

آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: باید در برابر استکبار مقاوم باشیم و سعی کنیم در برابر آنها نرمش نشان ندهیم و دشمن همیشه قدرت شما را احساس کند.

وی با بیان اینکه تأکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه‌ها است گفت: اسلام، مردم و ولایت فقیه از ارکان انقلاب است بنابراین لازم است آسیب‌های تهدیدکننده انقلاب را بشناسیم و ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxtei.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما